AD Connect Sync
Vedligehold medarbejderdata ét sted

Spar tid med automatisk synkronisering
Anvender din virksomhed Microsoft Azure Active Directory, giver AD Connect Sync mulighed for at opsætte synkronisering af datafelter mellem AD’et og Connect 3.0, så oplysninger i AD’et ændres automatisk i virksomhedens telefoniløsning Connect 3.0. Med AD Connect Sync skal brugere og deres oplysninger kun vedligeholdes i Microsoft Azure Active
Directory. Det sparer tid, og der undgås unødige tastefejl. Desuden giver det bedre styr på data omkring ansættelser, opsigelser og andre medarbejderforhold.
Fordele med AD Connect Sync
Krypteret envejssynkronisering fra Microsoft Azure Active Directory brugergrupper
Automatisk oprettelse og sletning af brugere
Tidsbestemt synkronisering med mulighed for manuel synkronisering
Synkronisering af datafelter om brugerne fra Microsoft Azure Active Directory
Mulighed for at få tilsendt rapport efter hver synkronisering
Hvad får du ud af at benytte Ad Connect Sync
- synkronisere brugere fra jeres AD til Connect 3.0*
- synkronisere på et bestemt tidspunkt, eller via manuelt synkronisering.
- synkronisere udvalgte felter på brugerne til Connect 3.0
Kræves for at få AD Connect Sync:
Azure AD er påkrævet for at få AD Connect Sync
- ændre navn, afdeling , land med mere på brugere
- oprette og nedlægge brugere på Connect 3.0**
* Dette gælder ikke passwords. (Single-signon)
** Gælder ikke abonnementer
Kontakt mig
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.