Add-ons

Til din løsning

Add-ons til udbygning af din telefoniløsning

Din virksomhed udvikler sig hele tiden. Det skal dit telefonsystem også kunne. Connect 3.0 er forberedt til, at en udbygning kan ske nemt og hurtigt. Når firmaet vokser, vokser behovet for at styre telefonien bedre.

De næste behov er typisk statistik og storskærm, så firmaet får viden om kvaliteten af opkaldsbetjeningen, og så medarbejderne får en præcis fornemmelse travlheden på telefonerne i realtid. Du kan også læse om flere andre add-ons.

Enterprise statistik

Få overblik over opkaldene, og træf bedre beslutninger.

Storskærm

Giv medarbejderne overblik og mulighed for at følge status i opkaldstrafikken live.

Voice Recording

Optag vigtige samtaler til dokumentation, til træning og til innovation.

Kundeanalyse

Undersøg løbende kundernes opfattelse med automatiserede telefonisk kundeanalyse.

TelefonMøder

Få bedre styring på telefonmøderne og med højeste sikkerhed.

VirtualFax

Skab mere værdi ved udveksling af data via API.