Skab selv værdi ved udveksling af data via API
Firmaets data er værdifulde. Det handler om at sætte dem i spil på den rette måde, så værdien høstes. Er firmaet kunde hos os, har du også mulighed for at skabe værdi med dine telefoni-, kommunikations- og samarbejdsdata og dine øvrige data – udvekslet via Connect API’erne.
F.eks. kan du sende data for tiden for et kundeopkald til dit regnskabssystem, så du husker at fakturere din kunde for den rådgivningstid, som du gav over mobiltelefonen, mens du var på vej.
Diriger opkald til rette afdeling i firmaet, fordi telefonsystemet kan bruge opkaldsnr. til at slå kunden op. Få automatisk et kundeopslag på skærmen, når kunden ringer ind, så du er bedre klædt på med viden om kunden fra samtalens start. Foretag automatiserede tilbageringninger for at gennemføre interviews med kunder, der i tidligere har bekræftet, at de gerne deltager i kundeundersøgelser. Mulighederne er mange.
Fordele med brug af API
Udform selv firma apps
Realtidsanvendelse skaber værdi
Grundlag for bedre taktiske beslutninger
Udform apps til forretningspartnere
Det er nemt at komme i gang med
at udveksle data via API


Praktiske anvendelser af data udvekslet via API
Overfor kunder
- Automatisk inddatering af opkaldsdata i regnskabssystem til senere fakturering af revisorers eller advokaters tid forbrugt på samtaler med klienter
- Automatisk lagring af kundesamtaler under kunden i et CRM-system eller et helpdesk-system
- Automatisk opringning til kunder, hvis opkald ikke nåede at blive besvaret af medarbejderne
- Applikationer, der automatisk popper op PC-skærmen, og som viser udvalgte data fra telefonien og fra egne systemer om den kunde, der ringer op
- Automatisk videresendelse af data, f.eks. et bookingnr. eller et ordrenr., som en kunde har indtastet under et opkald, til et andet system, som trigger en automatisk handling overfor kunden
- Automatisk opkald til kunder for at gennemføre en kundetilfredshedsanalyse, hvor opkaldet er trigget af data, som kunden har indtastet under et tidligere opkald
Overfor medarbejdere og tilknyttede ressourcer
- Automatisk opdatering af storskærme i call centre med ventende telefonopkald, køer og ventetider i realtid
- Tidsstyret automatisk ind- og udmelding af køer
- Automatisk opringning til næste kontaktperson på en ringeliste, hvis den første kontaktperson er markeret som ”ikke til rådighed” i systemet, f.eks. når vikarbureauer skal booke vikarer
Læs mere omkring Connect 3.0 api’er på vores hjælpesider
Referencer
Kontakt mig om API til udvekslings af telefonidata til firmaapplikationer
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.