Fordele med integration af telefoni og AutoVision
Se med det samme hvem der ringer ind
Fremstå bedre forberedt, når du svarer kaldet
Ekspeder opkaldene hurtigere
Få de relevante data på skærmen med det samme
Få de relevante data på skærmen med det samme
At blive kunde skal være en fornøjelse
Omdrejningspunktet i vores telefoniløsninger er at give dig en god oplevelse. Derfor arbejder vi efter fastlagte metoder med ensartede arbejdsprocesser og med velafprøvede redskaber. Vi stræber efter at opfylde dine forventninger, så du aldrig kommer til at fortryde din beslutning om at skifte til os.
Sådan virker telefoni koblet sammen med AutoVision


Integration sætter dig og dine AutoVision i aktivt og værdiskabende spil
En meget stor del af dialogen med bilkunderne sker over telefonen ifm. bestilling af servicecheck, dækskifte og reparationer. Integration mellem din telefoni og dit AutoVision-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og data – i aktivt og værdiskabende samspil.
Når du har integreret din telefoni med dit AutoVision-system, kommer de vigtigste informationer om en bilkunde og bilen op på din skærm, når telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for bilkunden og til at tjene penge til din virksomhed.
Eksempel på integration af telefoni og AutoVision

Referencer
Skal vi kontakte dig om en integration af telefoni og AutoVision?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.