Bellagroup

valgte Dstny…

…fordi de ville betjene gæsterne mere effektivt, økonomisk og miljørigtigt

Bellagroup har valgt en løsning med avancerede hostede PBX systemer og komplekst MPLS-netværk fra os siden 2009. Desuden står vi for netdriften inkl. Wi-Fi hos Bellagroup.

Løsningen servicerer 1.584 hotelværelser, 162 møde- og konferencelokaler og ca. 200.000 m2 konference- og møde- og eventfaciliteter med plads til over 30.000 personer med telefoni, internet og Wi-Fi.

Det unikke set-up er bygget op til at kunne ændres og skaleres meget hurtigt.

De fire nøglekompontenter

Netdrift

Drift af MPLS-netværk til 24/7/365 internet, telefoni og Wi-Fi til gæster, udstillere og medarbejdere.

Hosted PBX

til håndtering af al telefoni virtualiseret i vores redundante hostingcentre

Callcenter

Omstillingsservices til effektiv gæstebetjening i reception/callcenter

Integration

Telefoni integreret med booking, medarbejderkalendre og reception

Høj tilpasningsevne og skalerbarhed

Bellagroups gæster og medarbejdere er 100% afhængige af, at telefoni og internet kører 24/7 – 365 dage om året. Husning af store kongresser, udstillinger og messer stiller desuden krav om nem tilpasning og høj skalerbarhed af en løsning.

Da Bellagroup valgte Dstny, var der både økonomiske, driftsmæssige og miljømæssige fordele at hente med en avanceret hosted PBX platform og et fuld integreret MPLS netværk.

Dstny leverer et yderst komplekst fibernetværk, der forbinder alle forretningsenheder og leverer internetadgang til Bellagroup mange tusinde årlige gæster. Netværket er desuden designet, så Bellagroup kan være Internet Service Provider og tilbyde lynhurtige interne internetforbindelser og stabil og driftssikker telefoni til deres messeudstillere.

Traditionelle store strømslugende hotel PBX-anlæg benyttes ikke af Bellagroup.

Som en af de første teleselskaber i verden udviklede vi i 2009 en avanceret hosted hotel PBX-platform til Crowne Plaza Copenhagen Towers, der bidrog til grønnere og mere bæredygtig hoteltelefoni. Idag er telefonien over alt i Bellagroup virtualiseret i vores redundante hostingcentre.

Endelig er telefonien integreret med gruppens bookingsystemer og medarbejdernes kalender. Integrationen er sammen med nyudviklede omstillingsservices til brug i receptioner og callcenter med til at sikre en mere effektiv telekommunikation og opgaveløsning hos Bellagroup.

 
 
 

Referencer

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

14 + 14 =