Skab værdi med integration af din telefoni med dit BI-system
Når du modtager et opkald udefra, sørger integrationen for, at der automatisk popper et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra dit BI-system – om en af dine forretningspartnere og virksomheden bag.
Alt dette sker ifm. opkaldet, før telefonen begynder at ringe.
Forestil dig, at alt, hvad du skal vide om din forretningspartner, serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.
Fordele ved integration af telefoni og Business Intelligence
Se hvem der ringer
Prioritér indgående opkald mere optimalt
Få al relevant data automatisk på forkant af opkaldet
Bedre forberedt og fokuseret fra opkaldenes start
Fremstå mere professionelt fra samtalernes start
Spar tid
Øget effektvitet ved opkald
Øget disciplin vedr. komplet dataregistrering, da det er hjælp til selvhjælp/p>
Integration sætter dig og dine BI data i aktivt og værdiskabende spil
En stor del af dialogen med dine forretningspartnere sker over telefonen. Med integration mellem telefonien og dit BI-system, sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og data – i aktivt og værdiskabende samspil.
Når du har integreret din telefoni med dit BI-system, kommer de vigtigste informationer fra dit BI-system om din forretningspartner automatisk op på din skærm – samtidig med at telefonen ringer.
Sådan virker telefoni koblet sammen med dit BI-system


Integrer telefoni med alle BI-systemer

Referencer
Kontakt mig om integration af telefoni og Business Intelligence
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.