Fordele ved integration af telefoni og C5/NAV
Debitor og kreditor identificeres ved opkaldet
Få fakturadata automatisk på forkant
Øget disciplin om komplet dataregistrering, da det er hjælp til selvhjælp
Fremstå mere professionelt fra samtalernes start
Spar tid, undgå unødige fejl og øg effektiviteten
Skab værdi med integration af telefonien og C5/NAV
Når du modtager et opkald udefra, sørger C5/NAV integrationen for, at der automatisk popper et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra Microsoft Dynamics C5/NAV om kontaktpersonen og virksomheden bag.
Alt dette sker ifm. opkaldet, før telefonen begynder at ringe. Forestil dig, at alt du skal vide om en debitor, serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.
Integrationsløsning med ICM A/S
Sådan virker telefoni koblet sammen med C5/NAV


Integration sætter dine C5/NAV data i aktivt og værdiskabende spil
En stor del af dialogen med debitorerne og kreditorerne sker over telefonen. Med integration mellem telefonien og dit Microsoft Dynamics C5/NAV, sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og data – i aktivt og værdiskabende samspil.
Når du har integreret din telefoni med dit C5/NAV, kommer de vigtigste informationer fra Microsoft Dynamics C5 om debitor eller kreditor automatisk op på din skærm, når telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data så du kan bruge dem aktivt i dialogen, og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for opkalder, og til værdi for din virksomhed.
Eksempel på en integration af telefoni med Microsoft Dynamics C5/NAV

Krav til C5/NAV integration
Referencer
Skal vi kontakte dig om integration af C5/NAV?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.