Connect 3.0 Professionel
En moderne kommunikationsløsning til virksomheden, som ønsker at kommunikere og samarbejde mere effektivt med simple og kraftfulde redskaber. Vælg Connect 3.0 Profesionel, når dit firma for alvor ønsker at høste produktivitetsgevinster i kommunikation og samarbejde med brugervenlige og velafprøvede teknologier, som er let at anvende for medarbejdere og kunder.
Løsningen håndterer mere end 250 funktioner til kommunikation og samarbejde, der kan simplificere arbejdsprocesser, skærpe servicen og forbedre kundeoplevelsen i dialogen og samarbejdet. Administrator kan tilpasse brugerprofiler, IVR mm. via selvbetjening, og Connect 3.0 Professionel er forberedt til mange specialiserede moduler og kan skalere let og hurtigt, når dit firma udvikler sig.
Komplet telefonsystem til dit firma
Mobiltelefoni og IP-telefoni (fastnettelefoni) forenet i høj teknisk kvalitet
Fuld hosted platform med alle standardfunktioner og mange flere oveni
Elegante og intuitive apps til desktop og smartphone statusvisning og outlook-integration
Mere effektivt samarbejde med videomøder, chat og opgavestyring
Danmark bedste mobildækning og fleksible tale- og datapakker
Udvidede ringegrupper med storskærme og receptionist- og supervisorfunktion
Byg nye funktioner på dit telefonsystem, når dit firma udvikler nye behov
Flere detaljer om kommunikationsløsningen Connect 3.0 Professionel
En god og tryg kundeoplevelse med kommunikationsløsningen Connect 3.0 Pro
Når du skifter til os, tager vi dig og din virksomhed i hånden fra start. Vi opererer ud fra klart definerede standarder i alle faser i samhandlen
Implementeringen af din løsning sker efter en leverenceproces i 5 faser
Vi står for drift, vedligeholdelse og udvikling af løsningen
Vi aftaler en service level agreement for Support og Service
Vi afholder statusmøder med aftalt frekvens
Referencer
Kontakt mig om Connect 3.0 Professionel
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.