Integration af telefoni og CRM

Høst værdien af dine CRM kundedata
Play video

Skab værdi med integration af telefoni med dit CRM-system

Når du modtager et opkald udefra, kan vores integrations-services sørge for, at der automatisk popper et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra dit CRM-system om personen og virksomheden bag opkaldet, før telefonen begynder at ringe.

Forestil dig, at alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.

Fordele ved integration af telefoni og CRM

street-view-regular
Se hvem der ringer
hands-holding-heart-regular
Prioriter indgående opkald mere optimalt
id-card-regular
Få al relevant data automatisk på forkant
phone-arrow-down-left-regular
Bedre forberedt og fokuseret ved indringninger
user-headset-regular
Fremstå mere professionelt fra samtalernes start
hourglass-clock-regular
Spar tid
people-arrows-regular
Øget effektivitet ved opkald
database-regular
Øget disciplin om komplet dataregistrering, da det er hjælp til selvhjælp

Integration sætter dine CRM kundedata i aktivt og værdiskabende spil

Integration mellem din telefoni og dit CRM-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og kundedata – i aktivt og værdiskabende samspil. En stor del af dialogen med kunderne sker over telefonen.

Når du har integreret din telefoni med dit CRM-system, kommer de vigtigste informationer fra dit CRM-system om kunden automatisk op på din skærm, samtidig med at telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for kunden og til realiseret værdi for din virksomhed.

Sådan virker telefoni koblet sammen med dit CRM-system

integration_flow_bigger

Vi integrerer telefoni med alle CRM-systemer

dstny_crms

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om vores integration med CRM? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.