Få automatisk vist kundeinformation ved opkald
med CRM Connect

Integration af din telefoni
og dit CRM-system

CRM Connect forbinder dine IT-systemer med din Connect 3.0 telefoni

Med CRM Connect forbinder du virksomhedens CRM-system med firmaets telefoni og viser automatisk den vigtige information om kunden i et look up-vindue ved indgående og udgående opkald.

På den måde får medarbejderen relevant kundeinformation på det rette tidspunkt. Medarbejderen kan give kunden en bedre oplevelse fra samtalens start, fordi medarbejderen er forberedt.

Medarbejderen slipper for selv at skulle slå kundens data op. Det forenkler medarbejderens arbejde og sparer tid.

 

Hvad gør CRM Connect rent teknisk

CRM Connect er en service, der sikrer perfekt dataudveksling mellem Connect 3.0 telefonien og dit IT-system. Den understøtter de mest anvendte CRM-systemer i markedet.

Du definerer de kundeinformationer, som skal vises til den enkelte medarbejder. Der kan være meget forskellige behov i salgsafdelingen, serviceafdelingen og regnskabsafdelingen.

Kundeinformationen bliver dannet i et look up-billede som faneblad i browseren via et Chrome plug-in.

Muligheder med CRM Connect

  • Look up billedet fungerer ved både indgående og udgående opkald og kan forenkle adgangen til underliggende systemer
  • Gør adgangen til IT-systemet nemmere ved at tilføje handlings-knapper (f.eks. åben i kundekort eller opret en ny sag) i look up billedet
  • Få præsenteret informationen i en widget direkte i IT-systemet
  • Forventes at komme senere: Få understøttelse til Dstny chatbot

 

Fordele med CRM Connect

Få bedre styr på indgående opkald

Arbejd i ét system, hvor al data er samlet

Yd en hurtigere og bedre service, og få mere tilfredse kunder

Få mere forenklede arbejdsgange, og få mere tilfredse medarbejdere

CRM Connect integrerer telefoni med følgende systemer

Få mere at vide om CRM Connect

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.