Skab værdi med integration af telefoni med dit CRM-system
Når du modtager et opkald udefra, sørger integrationen for, at der automatisk popper et vindue op på din skærm
med de vigtigste informationer fra dit CRM-system om personen og virksomheden bag opkaldet, før telefonen begynder at ringe.
Forestil dig, at alt du skal vide om kunden serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.
Integration af telefoni med Salesforce og SuperOffice
SuperOffice
CRM-systemet SuperOffice kan integrere til vores Connect 3.0 telefoniløsning.
Anvender dit firma SuperOffice, kan du sætte data fra SuperOffice aktivt i spil.
Når du har prioriteret de vigtigste datafelter, får du informationen fra disse felter frem i et pop-up vindue i skærmen hos medarbejderne, når en given kunde ringer ind. Download produktbladet her:
Fordele ved integration af telefoni og CRM
Se hvem der ringer
Prioriter indgående opkald mere optimalt
Få al relevant data automatisk på forkant
Bedre forberedt og fokuseret ved indringninger
Fremstå mere professionelt fra samtalernes start
Spar tid
Øget effektivitet ved opkald
Øget disciplin om komplet dataregistrering, da det er hjælp til selvhjælp
Integrationsløsning hos ICM
Integration sætter dine CRM kundedata
i aktivt og værdiskabende spil
Integration mellem din telefoni og dit CRM-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og kundedata – i aktivt og værdiskabende samspil. En stor del af dialogen med kunderne sker over telefonen.
Når du har integreret din telefoni med dit CRM-system, kommer de vigtigste informationer fra dit CRM-system om kunden automatisk op på din skærm, samtidig med at telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for kunden og til realiseret værdi for din virksomhed.
Sådan virker telefoni koblet sammen med dit CRM-system


Integrer telefoni med alle CRM-systemer

Referencer
Kontakt mig om integration af telefoni og CRM
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.