Digital selling med LinkedIn, CRM og telefoni

Digital selling med LinkedIn, CRM og telefoni

De sociale medier er taget i brug som værktøj i afsætningen i de fleste danske firmaer. Social selling er på vej. Mange taler om det, men hvordan er social selling rent praktisk indarbejdet i Marketing og Salg i dagligdagen?

Se video med salgsdirektør Thomas Jeshøjs indlæg “Digital selling – dstny’s rejse med planlægning, optimering, justeringer, samt resultater” på erhvervsnetværket First Business’ event med temaet “The future of digital selling” afholdt 24.april 2018 kl. 13 – 17 på Hotel Scandinavia i København.

Thomas Jeshøj fortæller i videoen om, hvordan dstny anvender LinkedIn med redskaberne Sales Navigator og PointDrive i arbejdet med at gøre kundeemner til kunder.

 

 

 

 


Danmarks første officielle LinkedIn event

Eventet blev åbnet med to LinkedIn-indlæg.

Maria Trincheira, Head of Enterprise Sales – LinkedIn Sales Solutions) satte scenen omkring LinkedIns tanker om “The future of digital selling”-temaet. Derefter fulgte Piotr Mrozinski, evangelist fra LinkedIn International, med indlægget “From sales prospecting to closing deals. Siden talte Uffe Henriksen, Senior Vice President i Danske Bank , om ”Digitalt salg i Financial Services Industry -erfaring og potentiale.”

Så fulgte Thomas Jeshøjs indlæg “Digital selling – dstny’s rejse med planlægning, optimering, justeringer, samt resultater.” Og endelig afsluttede Jesper Bergstrøm , foredragsholder og iværksætter, med ”En vinders kropssprog – Når salget flyttes fra den digitale verden til den fysiske verden. Hele arrangementet blev ledet af Michael Holm Petersen på vegne af First Business netværket

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Recent posts