Skab værdi med integration af din telefoni med dine
DRACAR+ eftermarkedsdata
Når du modtager et opkald udefra, sørger integrationen med DRACAR+ eftermarkedsdata for, at der automatisk popper et vognopslag op på din skærm med de vigtigste data om din kunde og kundens bil – før telefonen begynder at ringe.
Forestil dig, at alt du skal vide om bilkunden, serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.
Se med det samme hvem der ringer ind
Fremstå bedre forberedt, når du svarer kaldet
Ekspeder opkaldene hurtigere
Få de relevante data på skærmen med det samme og spar tid
Sådan virker telefoni koblet sammen med
DRACAR+ eftermarkedsdata


Integration sætter dine DRACAR+ eftermarkedsdata
i aktivt og værdiskabende spil
En meget stor del af dialogen med bilkunderne sker over telefonen ifm. bestilling af servicecheck, dækskifte og reparationer. Integration mellem din telefoni og dit DRACAR+-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og data – i aktivt og værdiskabende samspil.
Eksempel på integration af telefoni og DRACAR

Referencer
Forudsætninger for DRACAR+ integration
Der skal foreligge en aftale med CDK Global om installation af DRACAR+ til udtræk af kundedata.
Data fra DRACAR+ overføres til en hosted databaseserver hos ipvision.