Nyhed
Gør Teams til DreamTeams
Få fuld nytte af Teams, og løft samarbejdet og kommunikationen i din virksomhed op på højeste niveau.
Teams integreret med Contact Point er at sætte det bedste fra samarbejdsverdenen sammen med det bedste fra telefoniverdenen.
Lad firmaets medarbejdere udnytte verdensklasse-funktionaliteten i hybrid-løsningen bestående af Teams kombineret med Contact Point.
Giv dem mulighed for at eksekvere kommunikation og samarbejde internt og eksternt lettere, hurtigere, mere elegant og mere effektivt.
Den hybride løsning med Teams integreret med Contact Point skaber værdi ved
- Øget effektivitet og produktivitet i kommunikation og samarbejde
- Høj kvalitet i de enkelte kontaktpunkter grundet dynamisk dataadgang
- Konfiguration af den rigtige kunderejse, der bidrager til at øge kundetilfredsheden og til at vækste og fastholde kunder
- Korrekt data og statistik giver mulighed for kontinuerligt at forbedre forretningsgange
- Korrekte og fleksible redskaber til at højne medarbejdertilfredshed og mindske stress
Udvalgte funktioner i Contact Point
Dem samlede værdi opstår ved, at løsningen konfigureres præcist til din virksomheds målsætninger omkring kundeoplevelser og medarbejderproduktivitet. Med adgang til mere end 250 funktioner til kommunikation og samarbejde kan de flestes behov opfyldes. Når behovet for ændringer opstår, er det nemt og hurtigt at konfigurere ændringer. Teams med Contact Point rummer alle muligheder for at tilvejebringe ideale use cases omkring kommunikation og samarbejde. Nedenfor ses udvalgte funktioner fra i Contact Point.
✔ Statusvisning for mobil- og SIP-telefoner
✔ True OneNumber
✔ Free Seating
✔ OneVoicemail, gruppeVoicemail og voicemail til email
✔ Voice Recording server
✔ Virtualfax
✔ Indtrækning af opkald
✔ Viderestilling ved intet svar og evt. nedbrud
✔ Multi-PBX
✔ Avanceret menuvalg/callflow
✔ Landekodestyring
✔ Intelligent nummerstyring
✔ Ventekø-funktionalitet
✔ DND – forstyr ikke
✔ Automatisk retur ved ubesvaret viderestilling
✔ Internationale numre
Ved at integrere Teams med Contact Point opnår du…
- understøttelse af den fleksible arbejdsplads, så den enkelte medarbejder kan kommunikere og samarbejde hvor som helst
- statusvisning for medarbejderne på deres faste og mobile enheder
- optimering af kommunikation og samarbejde internt og eksternt
- styring af opkald til det helt rette kontaktpunkt hver gang
- at kunne integrere med interne IT-systemer, så forretningskritisk information kan sættes automatisk i spil, når det er relevant
- integration, der reducerer og automatiserer forretningsgange og arbejdsprocesser
- at måle på kvalitet og på opfyldelse af målsætninger og KPI’er
Features
Teams med direct routing | Teams med Contact Point | |||
Basale funktioner | ||||
OneNumber | ||||
Gruppeopkald og ringestrategi | ||||
Ringekøer og indtrækning | ||||
Uddelegering | ||||
Besked ved opkald til ikke-aktivt telefonnummer | ||||
Telefonkonference | ||||
Klient-baseret samtaleoptagelse | ||||
Delt linje | ||||
Statusvisning for mobiltelefoner og SIP-telefoner | ||||
True OneNumber | ||||
Free Seating | ||||
OneVoiceMail, Gruppe voicemail og voicemail til email | ||||
Voice Recording Server | ||||
Virtualfax | ||||
Viderestilling ved intet svar og ved evt. nedbrud | ||||
Nødbesked ved nedbrud | ||||
Multi PBX | ||||
Avanceret firma menuvalg/callflow | ||||
Landekodestyring | ||||
Intelligent nummerstyring | ||||
Ventekø-funktionalitet | ||||
DND - forstyr ikke | ||||
Automatisk retur ved ubesvaret viderestilling | ||||
Internationale numre |
Referencer
Skal vi kontakte dig om Contact Point til Teams?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.