Skab værdi med integration af telefoni med dit ERP-system
Når du modtager et opkald udefra, sørger integrationen for, at der automatisk popper et vindue op på din skærm med de vigtigste
informationer fra dit ERP-system om kunden eller leverandøren bag opkaldet, før telefonen begynder at ringe.
Forestil dig f.eks., at alt, hvad du skal vide om en debitor, serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.
Fordele ved integration af telefoni og ERP
Din kunde eller leverandør identificeres ved opkaldet
Få fakturadata automatisk på forkant
Fremstå mere professionelt fra samtalernes start
Spar tid, undgå unødige fejl og øg effektiviteten
Integrationsløsning hos ICM
Integration sætter dine ERP-data
i aktivt og værdiskabende spil
Integration mellem din telefoni og dit ERP-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og data om kunder og leverandører – i aktivt og værdiskabende samspil. En stor del af dialogen med dem sker over telefonen.
Når du har integreret din telefoni med dit ERP-system, kommer de vigtigste informationer fra dit ERP-system om kunden eller leverandøren automatisk op på din skærm, samtidig med at telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for debitor eller kreditor og til realiseret værdi for din virksomhed.
Sådan virker telefoni koblet sammen med dit ERP-system


Integrer telefoni med alle ERP-systemer

Referencer
Kontakt mig om integration af telefoni og ERP
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.