Dansk Fjernsupport
Med fjernsupport har vi mulighed for at forbinde os til din computer og yde den nødvendige hjælp via en softwareklient, som midlertidig installeres på din arbejdsstation. Du kan til hver en tid lukke klienten og afbryde forbindelsen til support.
Softwareklienten installerer ikke noget på din PC, og passwordet vil ikke blive gemt. Et nyt password vil blive genereret næste gang, softwareklienten bliver startet.
Downloads:
- Start fjernsupport (Benytter Teamviewer)
English Remote support
The software client does not install anything on your PC and your password will not be saved. A new password will be generated the next time, the software is started.
Downloads:
- Start remote support (Using Teamviewer)
Har du problemer med eller spørgsmål angående din mobiltelefoni, er du velkommen til at kontakte support på tlf. (+45) 8888 7799.
Åbningstiderne er mandag til torsdag kl. 8:00 – 16:00 og fredag kl. 8:00 til 15:30
Opsætning af mobiltelefon til at bruge data
GPRS/MMS/3G/Dataopsætning
ipvision har TDC og Telenor som mobilpartnere, og du kan derfor benytte TDC’s og Telenors sider til opsætning af din mobiltelefon på følgende links:
Som TDC og Telenor mobilpartner benytter vi deres partnere i udlandet. Se listen over udlands partnere på følgende links:
- TDC partnere i udlandet (Klik på den grønne knap “Se operatører i udlandet”)
- Telenor partnere i udlandet
TDC og Telenor har gennem 2014 udbygget 3G-dækning, samtidig med at de har etableret et 4G mobilnetværk. Klik på knappen nedenunder for at set TDC’s dækningskort. Telenors har også udformet et interaktivt dækningskort.
Skal vi kontakte dig om fjernsupport?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.