Hvis du anvender statistikmodulet til Connect 3.0, Enterprise statistik, kan du godt begynde at glæde dig. Modulets næste release ved indgangen til oktober har fået en meget stor opgradering.

Nyt lækkert design
Hele brugergrænsefladen har fået et omfattende redesign, så portalen har fået et nutidigt og lækkert look. Knapper og funktioner er justeret en smule, men samlet er modulet blevet nemmere at overskue og endnu lettere at betjene og navigere i.
Teams statistik
En del virksomheder benytter Teams, ligesom en mindre del af disse virksomheder har integreret Teams med Telefoni. Den kommende release af statistik-modulet kan levere statistik med den aktivitet, som foregår i Teams. Dvs. f.eks. mængden af videomøder, overblik over kalenderlagte aktiviteter og opkaldsstatistik.

Få overblik over real login-tid for agenter i ringegrupper
En efterlyst feature er at vide, hvor meget agenterne reelt har været logget ind i deres forskellige ringegrupper. Den feature er udviklet nu og bliver et stærkt værktøj til at få det kvantitative billede af agenternes reale tilgængelighed ift. mængden af henvendelser.
Statistik over aktivitetsstatus
Det har også været et ønske at få overblikket over, hvordan agenternes tid fordeler sig på de forskellige typer aktiviteter, som kan vælges aktivt, eller som sættes automatisk fra kalender-systemet.
Det betyder, at du kan få opgørelser over fordelingen på ledig tid, møder, taler i tlf, ferie, frokost m.v. Altsammen vigtig information til at forbedre planlægning og til justering af arbejdstilrettelæggelse generelt.
Alle nyhederne releases med indgangen til oktober.
Referencer
Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.