…fordi de vil yde kunderne hurtig service i høj kvalitet
I. M. Frellsen K/S er en 4. generations familievirksomhed stiftet i 1897. De fremstiller gourmetprodukter indenfor ckokolade, kaffe og andre delikatesser i høj kvalitet.
Kaffe, the m.m. leveres af salgschauffører fra Randers og Roskilde til over 7.000 virksomheder, institutioner, restaurationer og hoteller i Danmark. Chokoladen afsættes gennem Frellsens engros afdeling og 41 butikker i hele landet.
De har været kunde hos os siden 2014 og ønskede fra start en enkel telefoniløsning, der var let at betjene.
Høj teknisk kvalitet, driftsstabilitet, effektive redskaber til kundeservice-afdelingen kombineret med hurtig personlig service bidrager til, at Frellsen i ro og mag kan fokusere på drive og udbygge forretningen til glæde for dig, mig og danskerne i hverdagen.
De fire nøglekompontenter
Unified Comm. PBX
Løsning med IP-telefoni centralt og mobiltelefoni decentralt.
Connect Client
Personlig omstilling til hurtigere betjening af opkald og mere effektiv betjening af opkald.
Storskærm
Storskærmsløsning med telefonidata anvendes til at skabe fælles overblik over trafik og køer.
Alt samlet ét sted
En leverandør til at dække alle behov for netværk og telefoni og kun en regning.
Nøglekomponenterne bidrager til at opnå Frellsens kundeservicemål
I. M. Frellsen K/S er en 4. generations familievirksomhed stiftet i 1897. De fremstiller gourmetprodukter indenfor ckokolade, kaffe og andre delikatesser i høj kvalitet.
Kaffe, the m.m. leveres af salgschauffører fra Randers og Roskilde til over 7.000 virksomheder, institutioner, restaurationer og hoteller i Danmark. Chokoladen afsættes gennem Frellsens engros afdeling og 41 butikker i hele landet
Frellsens telefoniløsning hjælper organisationen i dagligdagen ved at understøtte forretningen gennem 4 nøglekomponenter.
1. Èt omstillingsanlæg til både IP– og mobiltelefoni, så Frellsens medarbejdere kan udnytte de samme funktioner uagtet apparat.
2. Medarbejderne centralt anvender Connect Client, så opkald håndteres mere effektivt, og kunderne betjenes hurtigt. Det sikrer bl.a., at kommunikationen ifm. styring af transporterne bliver optimal.
3. Frellsen anvender alle redskaber inkl. storskærm med telefonidata i deres kundeservice. Det sikrer hurtig hurtig betjening af kunderne og en optimal styring af transportchaufførerne.
4. Endelig får Frellsen kun regning fra én leverandør, hvilket reducerer det administrative tidsforbrug.
Referencer
Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.