Har du bekymringer om implementerings-fasen?

…det behøver du ikke have hos os

Vi ved godt, at bekymringer og mange overvejelser kan være en naturlig del af det at skulle skifte leverandør. Overvejelser omkring omkostninger, tid, omstilling ift. nyt system og udfordringer med den tidligere leverandør.

Men du kan trygt overlade implementeringen til vores eksperter. Det er nemlig måske her, at vi adskiller os allermest fra vores konkurrenter.

For os er en tryg og god implementering en kerneydelse, som vi tager meget seriøst. Vi ved, at den oplevelse, du får som kunde, er meget mere værd end selve produktet.

En god og tryg kundeoplevelse er alfa omega

Når du skifter til os, tager vi dig og din virksomhed i hånden fra start. Vi opererer ud fra klart definerede standarder i alle faser i samhandlen.

100% Implementeringen af din løsning sker efter en leveranceproces i 5 faser

Vi står for drift, vedligeholdelse og udvikling af løsningen

Vi aftaler en service level agreement for Support og Service

Vi afholder statusmøder med aftalt frekvens

Det siger kunder, der stod i samme situation som dig:

“Først og fremmest syntes jeg at det har været en fornøjelse at arbejde sammen med jer i forberedelserne op til implementeringen. Vi er blevet behandlet meget professionelt og føler at vi er blevet lyttet til i forhold til vores ønsker og krav. Tak for det.

En kæmpe ros skal også gives til de involverede for det arbejde de har lavet op til og under implementeringen.

Jeg var meget nervøs for implementeringen da jeg godt vidste at det dokumentation vi havde på vores gamle løsning var mildest talt elendigt.

Vi har modtaget super god respons på det nye telefon system fra forretningen, og allerede nu efter kun 4 dage er der stort set ingen spørgsmål eller ønsker til ændringer.

Det må siges at være ret godt da vi jo ofte ser at nye ting kræver tilvænning, men i dette tilfælde har det bare gået over alt forventning.

Tusind tak for det gode samarbejde indtil videre hvilket jeg ikke er i tvivl om fortsætter.

– EuroFins

“Vi er super tilfredse!! Det er gået helt vildt smertefrit og alle småting som der har været, er lynhurtigt blevet fixet af Linda og/eller Peter.

Har også modtaget stor ros fra mine kollegaer mht. selve porteringen og overgangen. Ingen har oplevet nogle store problemer, og det er jo næsten uvant i dags IT verden. Så kæmpe ros til dig, Linda og Peter for alt forarbejdet osv.!

Tak for hjælpen, og vi ser frem til et godt samarbejde med jer!

– Deichmann-Sko

Det får du altid hos os

Rådgivning med fokus på at skabe værdi i samarbejde med dig

Projektledelse fra start til slut

Fast kontaktteam der kender din virksomheds behov

Leverence med fokus på tidsfrister og din tilfredshed

Opfølgning med dig i centrum

Kundeservice og support der følger op og styrer sagerne i mål, så du er tilfreds

At være ny bruger skal være en fornøjelse

Derfor har vi gjort det nemt for dig at være ny bruger på Connect 3.0.

Du kan hurtigt og let lære funktionerne i Connect 3.0 ved at se vores videoguides,  som sammenlagt
kun tager 15 minutter at se. Har du glemt en funktion, kan du hurtigt slå op i vores quickguides.

 
 
 

Referencer