Den rivende teknologiske udvikling rykker konstant grænserne for, hvordan din virksomhed kan engagere og begejstre jeres kunder.
Har du lyst at blive inspireret med nye idéer og tanker om din virksomheds muligheder for at løfte jeres kommunikation og service til nye højder? Sammen med dig vil vi gerne udforske de forretningsmæssige og økonomiske perspektiver omkring følgende:
Omnichannel med SoMe og IoT
360° kunderejse
Automation og integration
AI, chatbot og voicebot
Program til inspirationsmøde
3 udvalgte cases
Til inspiration omkring mulighederne med multichannel, integration og automation og virtual agent teknologi
Udvalgte tiltag med potentiale
Baseret på tilgængelig viden om din virksomhed vil vi præsentere og drøfte tanker og idéer til at
- Øge nysalg og mersalg gennem relevante digitale kanaler
- Re-designe oplevelsen i de kritiske faser af kunderejsen – f.eks. købs-, brugs-, service- og genkøbsfaserne – og dermed tiltrække og fastholde kunder endnu bedre
- Effektivisere besvarelse og løsning af kundeforespørgsler for at øge både kundetilfredsheden og medarbejdernes engagement og trivsel
- Styrke selvbetjening for at øge kundetilfredsheden og automatisere workflows intelligent for at hæve produktiviteten
Ovenstående er eksempler på praktiske, konkrete og jordnære tiltag, som er relativt nemme at sætte i drift, og som samtidig vil gavne top- og bundlinje, effektivitet og konkurrenceevne.
Opfølgning efter inspirations-workshop
- Handout af præsentation med tiltag
- E-brochure med inspirations-cases
- Evt. tilbud om Proof of Concept løsning
Lad os mødes
Vil du inspireres med nye spændende idéer og tanker, så udfyld formularen, så kontakter vi dig