Tag kunderejsen til et nyt niveau med kunstig intelligens
Dstny kuneoplevelsesplatform er forberedt til at tage kunderejsen til nye højder. Kontaktcentret har indlejret Google Contact Centers avancerede konverserende AI-teknologier, som p.t. er i beta-version.
Det giver mulighed for at
- yde kundeservice 24/7 med chat bots og voicebots uden at ansætte flere salgs-, service- og supportmedarbejdere
- anvende agent assist til aflaste og hjælpe service- og supportmedarbejdere, når de fokuserer på de mere komplekse opgaver
- få hurtigere indsigt i de forhold, som betyder mest for kunderne, med insights
Videoen forklarer teknologien bag Google Contact Center AI, som er indlejret i Dstny kundeoplevelsesplatform AI.
AI-services i virksomhedens kontaktcenter
Virtual agent
Muliggør en bedre kundeoplevelse. Kan give 24/7 adgang til chat bot og voice bot self services uden ventetid.
Agent assist
Aflast og opbyg agentkompetencer.
Fokus på komplekse sager. Luk dem hurtigere til større glæde.
Insights
Styrk firmaets transformation.
Få hurtigere indsigt om det, der betyder mest for kunderne.
Sådan er samspillet mellem opkaldet fra en kunde og den kunstige intelligens

Google Contact Center AI-teknologier
Tale til tekst
Speech-to-text-teknologi, der genkender tale med machine learning uden hensyn lokale fraser, sprogbrug og accent.
Tekst til tale
Text-to-speech-teknologi, der kan kommunikere med dine kunder på en naturlig konverserende måde på tværs af kanaler.
Naturlig sprogforståelse
Natural language-teknologi, der bruger machine learning til at få indsigt fra ustruktureret tekst fra naturlige dialoger og opkald.
Dialogflow CX
Dialogflow-teknologi, der skaber konversations-oplevelser baseret på intentioner, entiteter og kontekst på tværs af enheder og platforme.
Kontakt mig om Dstny kundeoplevelsesplatform AI
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.