Større effektivitet på 3 nøgle-KPI’er
Op til 40% reduceret efterhåndteringstid (AHT)*
Op til 20% forbedret løsning-ved-første-kontakt (FCR)*
Op til 50% service-til-salg konverteringer*
Optimér kundeoplevelsen med Dstnys kundeoplevelsesplatform inbound
Dstnys platform hjælper virksomheder med at betjene kundehenvendelser fra alle kommunikationskanaler hurtigt og effektivt ved omfattende trafik. Kontaktcentret indeholder alle standardfunktioner inklusiv skill-based routing, automatiske pop op informationsvinduer og automation-muligheder.
Kontaktcentret skaber værdi, fordi
- beriget opkalds- og opgavebehandling fører til bedre beslutninger og løsninger
- optimeret opkalds- og opgavehåndtering reducerer ventekøer og kaldslængde og øger kundetilfredsheden
- høj kvalitet i de præcist designede kontaktpunkter sikrer den optimale kunderejse
- effektive værktøjer fremmer de gode resultater, højner medarbejdertilfredshed og mindsker stress
- mindre ressourcetræk ved inbound kan omsættes i besparelser og vækst
Slutbrugere kan tilgå løsningen via PC-client, via web-baseret browser og på via mobil app. Her ses et udsnit af den web-baserede brugergrænseflade, som agenter kan anvende.

Vælg et kontaktcenter til nemmere og hurtigere håndtering af virksomhedens mange indgående opkald
Kontaktcentret sætter virksomhedens agenter i stand til at håndtere indgående opkald og henvendelser i store mængder – hurtigt, nemt og effektivt:
- Skræddersyet til omfattende inbound kommunikation med godt overblik for agenterne
- Dashboard med køoverblik og komplet kundeoverblik
- Avanceret søgning og Advanced Directory
- Statusvisning nu og 4 timer frem for kollegerne
- Fleksibel ind- og udmelding af køer
- Øget agentmobilitet med smartphone app
- Supervisor overblik og interaktion
- Skalerbart op til 3.000 agenter
- Integration med forretnings- og service management systemer
- Compliant i forhold til GDPR og andre standarder
- Forberedt til virtuelle agenter, agent assist og insights
- Mitels løsninger anvendes dagligt af over 60 mio. brugere globalt
Kontakt mig om Dstnys kundeoplevelsesplatform inbound
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.