Optimal service ved indgående kundekontakt

Kontaktcenter inbound

Større effektivitet på 3 nøgle-KPI’er

Op til 40% reduceret efterhåndteringstid (AHT)*

Op til 20% forbedret løsning-ved-første-kontakt (FCR)*

Op til 50% service-til-salg konverteringer*

Optimér kundeoplevelsen med Dstnys kundeoplevelsesplatform inbound

Dstnys platform hjælper virksomheder med at betjene kundehenvendelser fra alle kommunikationskanaler hurtigt og effektivt ved omfattende trafik. Kontaktcentret indeholder alle standardfunktioner inklusiv skill-based routing, automatiske pop op informationsvinduer og automation-muligheder.

Kontaktcentret skaber værdi, fordi

  • beriget opkalds- og opgavebehandling fører til bedre beslutninger og løsninger
  • optimeret opkalds- og opgavehåndtering reducerer ventekøer og kaldslængde og øger kundetilfredsheden
  • høj kvalitet i de præcist designede kontaktpunkter sikrer den optimale kunderejse
  • effektive værktøjer fremmer de gode resultater, højner medarbejdertilfredshed og mindsker stress
  • mindre ressourcetræk ved inbound kan omsættes i besparelser og vækst

Slutbrugere kan tilgå løsningen via PC-client, via web-baseret browser og på via mobil app. Her ses et udsnit af den web-baserede brugergrænseflade, som agenter kan anvende.

Vælg et kontaktcenter til nemmere og hurtigere håndtering af virksomhedens mange indgående opkald

Kontaktcentret sætter virksomhedens agenter i stand til at håndtere indgående opkald og henvendelser i store mængder – hurtigt, nemt og effektivt:
  • Skræddersyet til omfattende inbound kommunikation med godt overblik for agenterne
  • Dashboard med køoverblik og komplet kundeoverblik
  • Avanceret søgning og Advanced Directory
  • Statusvisning nu og 4 timer frem for kollegerne
  • Fleksibel ind- og udmelding af køer
  • Øget agentmobilitet med smartphone app
  • Supervisor overblik og interaktion
  • Skalerbart op til 3.000 agenter
  • Integration med forretnings- og service management systemer
  • Compliant i forhold til GDPR og andre standarder
  • Forberedt til virtuelle agenter, agent assist og insights
  • Mitels løsninger anvendes dagligt af over 60 mio. brugere globalt

Kontakt mig om Dstnys kundeoplevelsesplatform inbound

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.