Fleksibelt kontaktcenter til udgående kommunikation

Kontaktcenter outbound

Dstnys kundeoplevelsesplatform løfter effekten og resultaterne af den udgående kommunikation

Dstnys kundeoplevelsesplatform velegnet til klassisk outbound kommunikation – understøttelse af udringning ifm. salgskampagner. Det sker bl.a. med nem indlæsning af emner, tidsbesparende opringning af emnerne og tidseffektiv efterbehandling af opkaldene til emnerne.

Kontaktcentret understøtter også andre anvendelser. F.eks.:

  • Kommunikation ved events
  • Løbende omdirigering af ressourcer og medarbejdere trigget af faktorer, der ændrer sig i realtid, og som påvirker ressourcer, tidsforbrug, udgifter og indtægter
  • Alarmering af medarbejdere, borgere eller kunder ved ved nødsituationer

Udgående kommunikationsformer

Salgskampagner

Begivenheder

Ressource-optimering

Alarm

Vælg et kontaktcenter, der håndterer alle former for omfattende udgående kommunikation effektivt

Campaign management

Campagin management sætter virksomhedens salgsagenter i stand til at håndtere udgående opkald og henvendelser i store mængder nemt og hurtigt:

  • Kampagne management
  • Effektiv dialing
  • Time slot management
  • Supervisor overblik og interaktion
  • Forespørgsel på kundetilfredshed

Andre udfarende kommunikationsformål, som Mitel Contact Center Enterprise er velegnet til.

Begivenheder

Opstår der betydelige ændringer i programmet for en messe eller et sportsarrangement, kan deltagerne informeres straks, så de kan tage højde herfor i deres egen planlægning.

 

Ressourceoptimering i realtid

Optimering af transportflådens leverancer kan optimeres ved, at vogne omdirigeres, hvis større trafikpropper opstår, eller hvis broer eller færgeruter lukkes midlertidigt.

 

Alarm

Ved nødalarmer kan en triggende begivenhed (stigende vandstand i Gudenåen) udløse mails og/eller SMS til lokale beboere i de truede områder.

Effektive udringningsmetoder til salgskampagner

Preview dialing

Kontaktcentret lister næste tlfnr.
Sælger ringer op

Power dialing

Kontaktcentret ringer op
Sælger kobles på under ringning

Progressive dialing

Kontaktcentret ringer op
Sælger kobles på, når kunden besvarer opkaldet

Kontakt mig om Dstnys kundeoplevelsesplatform outbound

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.