Dstnys kundeoplevelsesplatform løfter effekten og resultaterne af den udgående kommunikation
Dstnys kundeoplevelsesplatform velegnet til klassisk outbound kommunikation – understøttelse af udringning ifm. salgskampagner. Det sker bl.a. med nem indlæsning af emner, tidsbesparende opringning af emnerne og tidseffektiv efterbehandling af opkaldene til emnerne.
Kontaktcentret understøtter også andre anvendelser. F.eks.:
- Kommunikation ved events
- Løbende omdirigering af ressourcer og medarbejdere trigget af faktorer, der ændrer sig i realtid, og som påvirker ressourcer, tidsforbrug, udgifter og indtægter
- Alarmering af medarbejdere, borgere eller kunder ved ved nødsituationer
Udgående kommunikationsformer
Salgskampagner
Begivenheder
Ressource-optimering
Alarm
Vælg et kontaktcenter, der håndterer alle former for omfattende udgående kommunikation effektivt
Campaign management
Campagin management sætter virksomhedens salgsagenter i stand til at håndtere udgående opkald og henvendelser i store mængder nemt og hurtigt:
- Kampagne management
- Effektiv dialing
- Time slot management
- Supervisor overblik og interaktion
- Forespørgsel på kundetilfredshed
Andre udfarende kommunikationsformål, som Mitel Contact Center Enterprise er velegnet til.
Begivenheder
Opstår der betydelige ændringer i programmet for en messe eller et sportsarrangement, kan deltagerne informeres straks, så de kan tage højde herfor i deres egen planlægning.
Ressourceoptimering i realtid
Optimering af transportflådens leverancer kan optimeres ved, at vogne omdirigeres, hvis større trafikpropper opstår, eller hvis broer eller færgeruter lukkes midlertidigt.
Alarm
Ved nødalarmer kan en triggende begivenhed (stigende vandstand i Gudenåen) udløse mails og/eller SMS til lokale beboere i de truede områder.
Effektive udringningsmetoder til salgskampagner
Preview dialing
Kontaktcentret lister næste tlfnr.
Sælger ringer op
Power dialing
Kontaktcentret ringer op
Sælger kobles på under ringning
Progressive dialing
Kontaktcentret ringer op
Sælger kobles på, når kunden besvarer opkaldet
Kontakt mig om Dstnys kundeoplevelsesplatform outbound
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.