Kundeanalyse
Undersøg løbende kundernes opfattelse
Gennemfør automatiske kundeanalyser via din telefoniløsning
Har du behov for løbende at måle kundernes tilfredshed med jer eller jeres produkter? Eller ønsker du med jævne mellemrum at undersøge dine kunders behov på forskellige områder? Har dit firma telefonien hos os, er det muligt at etablere et set-up til løbende at undersøge kundeforhold over telefonen.
Derved er det muligt at foretage en automatiseret tilbageringning og gennemføre et IVR-baseret interview med de af jeres kunder, som i et tidligere opkald har bekræftet, at de gerne vil ringes op for at deltage i en af jeres undersøgelser.
Fordele ved kundeanalyse
Tag løbende temperaturen på kunderne
Tilpas løbende spørgsmål efter behov
Spar tid ift. at benytte eksterne leverandører
Spar penge ift. at købe eksterne kundeanalyser
Sådan fungerer kundeanalysen i praksis


Referencer
Kontakt mig om kundeanalyse til Connect 3.0
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.