Kundeanalyse

Undersøg løbende kundernes opfattelse

Gennemfør automatiske kundeanalyser via din telefoniløsning

Har du behov for løbende at måle kundernes tilfredshed med jer eller jeres produkter? Eller ønsker du med jævne mellemrum at undersøge dine kunders behov på forskellige områder? Har dit firma telefonien hos os, er det muligt at etablere et set-up til løbende at undersøge kundeforhold over telefonen.

Derved er det muligt at foretage en automatiseret tilbageringning og gennemføre et IVR-baseret interview med de af jeres kunder, som i et tidligere opkald har bekræftet, at de gerne vil ringes op for at deltage i en af jeres undersøgelser.

Produktblad

Fordele ved kundeanalyse

Tag løbende temperaturen på kunderne

Tilpas løbende spørgsmål efter behov

Spar tid ift. at benytte eksterne leverandører

Spar penge ift. at købe eksterne kundeanalyser

Sådan fungerer kundeanalysen i praksis

Flowchart
flowchart_2

Referencer

Kontakt mig om kundeanalyse til Connect 3.0

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.