Et kontaktcenter løser de strategiske udfordringer

Fra god til excellent kommunikation og kundeservice

Kort før jul 2020 blev det muligt at få leveret en globalt førende alt-i-en-kontaktcenterløsning som en cloud-baseret service hos Dstny. Faktisk har platformen været på hylderne siden sommer. Den første kunde er i gang, og flere er på vej.

Men hvorfor er et kontaktcenter overhovedet relevant? Og hvad driver danske virksomheder til at anskaffe sig et kontaktcenter, når man allerede har en god telefoniløsning med kundeservicefunktioner indbygget?

Hvis du interesserer du dig for praktisk implementering af

  • Digital transformation
  • Den digitale kunderejse – customer experience management
  • Work smarter-koncepter
  • Kunstig intelligens indenfor kommunikation og kundeservice
  • 5g og IoT

…så læs endelig videre.

Et kontaktcenter gør en forskel for din virksomhed

Virksomheder har forskellige behov indenfor kommunikation og kundeservice, og udbyttet af et kontaktcenter vokser,….

  • når man har mange indgående opkald => Inbound
  • når man kommunikerer meget udgående => Outbound
  • når kunderne henvender sig på mange forskellige platforme => Omnichannel
  • når kunderejsen kan optimeres i alle kontaktpunkter => Skill-based routing
  • når matchet mellem kundetrafik og medarbejdertilgængelig kan optimeres => Workforce management
  • når kundedialogen automatisk kan beriges med kundedata i realtid => Integration
  • når arbejdsprocesserne kan automatiseres i smartere workflows => Automation
  • når AI kan tage kommunikation og kundeservice til helt nye højder => Kunstig intelligens
Virksomheder kan opnå ret betydelige fordele ved at tage et skræddersyet kontaktcenter i brug, bl.a.:

  • Større toplinje
  • Reduceret total cost of ownership
  • Bedre bundlinje
  • Øget kundetilfredshed
  • Øget jobglæde hos medarbejderne
  • Nye services, der kan tage kundeoplevelsen til nye højder

Opnå betydelige resultater på klassiske nøgle-KPI’er


Op til 40% reduceret efterhåndteringstid (AHT)


Op til 20% forbedret
løsning-ved-første-kontakt (FCR)


5-20% forøget
selvbetjening


Op til 50% service-til-salg konverteringer

Alle virksomheder kan få glæde af et kontaktcenter


Den mindre
onlinevirksomhed

Få styr på alle
digitale platforme
inkl. de sociale medier
Omnichannel
kontaktcenter


Den mellemstore
virksomhed

Work smarter
og reducer det
manuelle rutinearbejde
Kontaktcenter med
integration og automation


Den store
virksomhed

Udnyt data til
ressourceoptimering
og prediktive formål
Kontaktcenter med AI og
workforce management

Fem gode grunde til at investere i et kontaktcenter

Den digitale kunderejse

  • Digital dialog erstatter telefonopkald
  • Vær til stede på sociale medier
  • Servicer kunderne konsistent på tværs af platforme og kommunikationsformer
  • Optimer kundeoplevelsen i hvert kontaktpunkt
  • Opnå fortsatte forbedringer ved at måle KPI’er

Work smarter-koncepter

  • Fjern manuelle arbejdsprocesser
  • Undgå opgavegentagelser
  • Reducer kundeventetid og tid til opgaveløsning
  • Berig kundedialog med automatiske screen pop-ops med kundedata i realtid
  • Automatiser workflows mest muligt

Udnyttelse af data og AI

  • Yde bedre selvbetjenings-service med bots
  • Udvide service udenfor åbningstid
  • Intelligent hjælp til agenter under kundedialog
  • Sentiment-analyse til relevante hand-over
  • Rapportering af trends på tværs af alle kundekonversationer

Integrer IoT-devices, og automatiser handlingsflows

  • Overvågning og måling af omgivelser
  • Tracking af lagerbeholdning
  • Dynamisk flådestyring af fartøjer mm.
  • Geofencing af kritiske enheder

Digitale transformation til strategisk udvikling

  • Gentænkning af produkter og services
  • Optimering af kundeloyalitet og reduktion af churn
  • Udvikling af nye kundesegmenter
  • Effektivisering af centrale arbejdsprocesser

Få en god og tryg onboarding efter fast metodik

Kontakt mig om MiContact Center Enterprise

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.