Gentænk virksomhedens kommunikation og kundeservice
Op til 40% reduceret
efterhåndteringstid (AHT)*
Op til 20% forbedret
løsning-ved-første-kontakt (FCR)*
5-20% forøget
selvbetjening*
Op til 50% service-til-salg
konverteringer*
Bliv excellent i data-drevne kunderejser
Design hvert kontaktpunkt, så kunderne får den perfekte kunderejse uanset kanal, platform og kontaktformat
Tilbyd kunderne nye oplevelser og bedre services med AI
Udbyg selvbetjening med voice bots og chat bots, og styrk agenterne med agent assist
Design den komplette digitale kunderejse med MiContact Center Enterprise
Mitels MiContact Center Enterprise er en markedsledende kontaktcenterplatform til effektiv betjening af moderne kundekontakt:
- Håndterer omfattende inbound kommunikation og kundeservice med intuitivt kundeoverblik for agenterne
- Udviklet til outbound salgskampagner med flere dialingformer og til massekommunikation ifm. begivenheder, løbende ressourceoptimering og nødsituationer
- Dækker alle relevante kommunikationskanaler og -kontaktpunkter med omnichannel i realtid
- Forberedt til integration med 3.parts systemer inkl. native integration til ipvision cloud-baserede telefoniløsning Connect 3.0 og til samarbejdsværktøjet Microsoft Teams
- Mitel’s løsninger anvendes hver dag af 70. mio.+ brugere globalt
Kontaktcentret udvikler sig løbende og er et fremtidssikret valg:
- Adgang til brug af Google Contact Center AI-teknologi, bl.a. kerneteknologierne speech-to-text, text-to-speech, Natural Language Understanding og Dialogflow
- Kan anvendes til services som chat bots og voice bots, agent assist og insights, som bygger på machine learning
- Klædt på til virksomhedens digitale transformation i praksis med veldokumenterede API’er og integrationsmuligheder
- Velegnet til komplet samspil med markedets store CRM- og ERP-systemer, kundedataplatforme, datawarehouses og automation services inkl. IoT og 5G
- Kontaktcenteret har en meget konkurrencedygtig prisstruktur med den lave initial-investering og et licenssystem baseret på samtidige agenter fremfor adgangslicenser.
Realisér jeres vision for employee og customer experience management
Skræddersy kontaktcentret 100% til din virksomheds behov
De anvender også MiContact Center Enterprise


Kontakt mig om MiContact Center Enterprise
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.