NORTH

valgte Dstny…

…fordi de ville have et fleksibelt og skalerbart telefonisystem

NORTH er en rådgivnings- og konsultentvirksomhed, der er specialiseret i at tilbyde firmaer pensions- og sundhedsordninger. Da de lever af deres service, var kravet til deres telefoniløsning, at den skulle bidrage til, at medarbejderne hos NORTH kunne tilbyde endnu bedre kundeservice.

NORTH har været kunde siden 2014. Med væksten gennem årene er deres behov for en fleksibel og skalerbar telefoniløsning blevet tydeligere. Derfor får NORTH jævnligt tilpasset deres telefoniløsning.

Connect 3.0 bidrager til, at de mange konsulenter og rådgivere, der kører ud til deres kunder over alt i landet, kan være let tilgængelige uafhængigt af enhed.

Dertil kommer mulighederne for at tilføje integrationer og moduler til deres løsning, hvilket bidrager til, at NORTH kan høste endnu mere værdi med deres telefoniløsning.

De fire nøglekompontenter

Unified Comm. PBX

Telefoniløsning med PBX-funktionalitet på tværs af platforme

Omstilling

Lette omstillinger sikrer hurtigt kontakt til den rette medarbejder

Integrationer

Mange muligheder for at koble integrationer på Connect 3.0

Hurtig selvbetjening

I Connect 3.0 administratorportal kan ændringer foretages med få klik

Fleksibel telefoniløsning giver bedre kundeservice

1. Med Connect 3.0 Client og Connect 3.0 App har NORTH de bedste forudsætninger for at kunne yde den kundeservice, de ønsker. Både når medarbejderen er på kontoret eller ude at køre hos kunderne.

Dertil har NORTH tilvalgt voicemail til deres medarbejdere i løsningen. Det betyder, at hvis en kunde ringer, og medarbejderen er optaget, vil voicemailen fortælle dette til kunden (spoken absense). Dermed får kunden en klar og præcis besked.

2. Den smarte og intuitive brugergrænseflade gør omstilling af opkald let og hurtigt. Det sikrer, at kunderne altid føler, at de får hurtig og effektiv service, når de ringer til NORTH.

3. De mange muligheder med hensyn til integrationer til Connect 3.0 giver NORTH mulighed for at høste mere værdi af deres data.

4. Den funktionelle selvbetjeningsportal gør det let og hurtigt for NORTH at konfigurere ændringer i f.eks. callflow og opsætninger.

Samlet set har NORTH fået en fleksibel og skalerbar telefoniløsning, som let og enkelt kan tilpasses nye og ændrede behov. Dertil bidrager løsningen til, at NORTH kan fokusere på at give den bedste kundeservice over telefonen.

Referencer

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.