Destiny og ipvision får ny identitet for at fremme de europæiske ambitioner

Pressemeddelelse 24.02.2022

Ny brand identitet og commitment som co-name sponsor for UCI WorldTour cykelholdet Lotto-Dstny fra 2023 vil øge kendskabet til den cloud-baserede Business Communications udbyder Dstny.

Nærum, 24.februar 2022:

Destiny tager et vigtigt næste skridt i retningen mod at realisere de europæiske ambitioner idag. Med “Dstny,” introducerer virksomheden en ny brand identitet og et nyt logo for hele gruppen. På samme tid annoncerer virksomheden, at den vil blive den nye co-name sponsor for UCI WorldTour cykelholdet Lotto-Dstny fra 1. januar 2023 og som minimum frem til slutningen af 2024.

Med det nye navn forener Dstny mere end 10 forskellige brands i gruppen med én samlet mission, ét formål og ét løfte. Det nye brand symboliserer den europæiske lederskabsposition og drivkraften mod at speede innovationstakten op,forbedre kundeoplevelsen og tiltrække flere talenter for at levere cloud-baseret Business Communications i dag og i morgen.


“Idag handler det om mere end bare at lancere et nyt logo og et nyt,” siger CEO Daan De Wever. “Under Dstny brandets motorhjelm smelter vi alle services og teknologier sammen til let tilgængelige value propositions til virksomheder, partnere og service providere. Det er vores mission at gøre forretningskommunikation og -samarbejde på tværs af kanaler så nemt som muligt for små og mellemstore virksomheders medarbejdere og kunder.”.

Dstny har bygget en stærk teknologiplatform og unik teknisk udviklingskapacitet de sidste par år og øger nu innovationstakten indenfor Business Communications as-a-service under et samlet brand.


Som hurtigt voksende virksomhed er det essentielt at skabe tillid og bygge et stærkt brand for Dstny. I søgen efter den perfekte aktivering af det nye brand har Dstny fundet den ideale partner I Lotto cykelholdet, hvilket er et stærkt match i kerneværdier, geografiske markeder og målgrupper. Med sponsor-satsningen bliver det lettere at tiltrække nye kunder, partere, M&A prospects og talentfulde mennesker. Dstny vælger sine partnerships omhyggeligt. “Ligesom med Lotto cykelholdet tror vi på at give nye talenter nye muligheder, vigtigheden af stærke partnernetværk, diversitet og holdånd. Vi deler også ambitionen om at spille en international rolle ud fra de oprindelige belgiske rødder,” forklarer Daan De Wever.

Yderligere oplysninger

Kenneth Andreasen – adm. dir. Dstny i Danmark
Tlf.: +45 88 88 77 70
kenneth.andreasen@dstny.dk

Fakta

Om Dstny

Dstny er en ledende europæisk udbyder af cloud-baseret Business Communications. Virksomheden sigter efter at simplificere hverdagen for mere end 2,2 millioner brugere idag: De interaktive redskaber indenfor Business Communications bliver leveret as–a-service og bringer medarbejdere og kunder sammen på tværs af alle kommunikationsformater (voice, video, chat og mange flere).

Dstny’s services er født mobile-first , kan tilpasses lokalt, er nemme at bruge og lette at integrere for virksomheder, partnere og service providers. Ved at kombinere innovativ teknologi med tætte bånd til partnere og service providers gennem stærk lokale Dstny teams kan Dstny levere den mest optimale brugeroplevelse og gøre de nyeste applikationer tilgængelige for virksomheder på tværs af Europa.

Med hovedkvarter i Bruxelles har Dstny 750 medarbejdere i 7 europæiske lande (Belgien, Nederlandene, Frankrig, Tyskland, Sverige, Danmark og UK) og en årlig omsætning på næsten €190 millioner i 2021.

Læs mere på Dstny.com

Engelsk PR meddelelse

Pressemeddelelse