Glæd dig til nye features i de kommende releases

Nye features styrker Connect 3.0

Læs om udvalgte features til Connect 3.0, som bliver lanceret i løbet af foråret og sommeren 2021.

  • Nyt design på Connect 3.0 Client og Connect 3.0 App
  • Nye muligheder for at prioritere opkald
  • Komplet understøttelse af konferencetelefonen Mitel 6970
  • Integration til Outlooks firmatelefonbog
  • Nye efterspurgte supervisor-muligheder

Nyt design på Connect 3.0 Client og Connect 3.0 App

I efteråret 2020 fik Dstny nyt design, og Dstny.dk skiftede udseende. Nu er turen kommet til Connect 3.0 Client og Connect 3.0 App, som bliver i klædt Dstny’s mere diskrete blå look.

Det vil virke som en stor forandring for klient- og app-brugere, men navigation og funktion er uændret.

Designændringen lanceres før 31. marts 2021.

Nye muligheder for at prioritere opkald

Indgående opkald kan risikere at havne i kø, hvis der er meget travlt. Travlheden og tæt opkaldstrafik kan være udfordrende at undgå.

Nu bliver det muligt at kategorisere opkaldene ud fra kriterier, som virksomheden selv vælger. Det kan f.eks. en VIP-kunde eller en anden slags kunde. Der kan også skelnes mellem f.eks. kunde og virksomhedsemne.

Prioriterede opkald kan automatisk sættes til at blive besvaret først.

Funktionen lanceres før 31. marts 2021.

Fuld understøttelse af konferencetelefonen Mitel 6970

Ved den kommende Connect 3.0 release bliver Mitel 6970 fuldt understøttet. Dvs., at konferencetelefonen i samspil med Connect 3.0 vil leve op til alle regler og krav. Konferencetelefonen er let at bruge og bidrager til at effektivisere møder. Dstny vil levere og supportere Mitel 6970 fra næste release.

Integration til Outlooks firmatelefonbog

Connect 3.0 kan nemt integreres med Office 365 kontakter. Hidtil har det dog kun været personlige kontaktpersoner, som har kunnet overføres til Connect 3.0.

Med releasen til sommer 2021 bliver det også muligt at integrere virksomhedens telefonbog fra kontaktoversigten i Office 365.

Nye efterspurgte supervisor-muligheder

Connect 3.0 får nu tilført de 3 klassiske supervisor-funktioner: Barge In, Call Whisper og Silent Monitor. Tre væsentlige funktioner til trænings- og coaching-arbejdet, så medarbejdere kan lære at performe bedre i opkald.

Silent Monitor gør det muligt for en supervisor at koble sig på og lytte til en igangværende telefonsamtale mellem en medarbejder og en anden person, uden at de talende parter kan høre det.

Call whisper sætter supervisor i stand til at koble sig på et igangværende opkald, og supervisor og medarbejder kan tale sammen, uden at den anden person i samtalen kan høre noget.

Med Barge In kan supervisor bryde ind i en igangværende samtale og deltage i samtalen med alle parter.

Supervisor-funktionerne vil blive tilgængelige til sommer 2021.

Referencer

Kontakt mig om nye features i de kommende releases

Er du interesseret i at høre mere om de nye udvalgte features i de kommende releases, så ring til os på 88887777. Eller udfyld formularen, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.