Det kan nogle gange stresse, når man skal huske at ringe til kundeservice indenfor åbningstiden omkring nogle spørgsmål til nogle fakturaer eller dataforbrug. Eller f.eks. om ændringer af nogle mobilabonnementer.
Det er derfor, at selvbetjening vokser i popularitet. Du selv bestemmer, hvornår du vil have svar på dine spørgsmål eller vil løse nogle simple opgaver.
Vores kunders administratorportal Selfcare har nu været i luften i ca. 10 måneder. Der bliver hele tiden bygget flere funktioner på selfcare, så du som administrator eller bruger kan hente stadig mere viden og løse stadig flere opgaver.
Her kan du få et lille indblik, hvis du endnu ikke har benyttet dig af Selfcare.
Udform en Excel forbrugsoversigt over dataforbruget for de sidste 3 måned
Har du som bruger eller administrator brug for et overblik eller indblik i dataforbruget på aktive mobilabonnementer, kan du hurtigt og enkelt konfigurere en oversigt, der kan trækkes ud i excel-format.

Nem adgang til dine fakturaer

Du kan til hver en tid logge dig på Selfcare og finde de relevante fakturaer frem. Ønsker du at gå i detaljer med visse forhold, kan du dykke ned til mindste detalje. Vi arbejder på at give brugere og administratorer bedre indblik. Om nogen tid får administratorer adgang til oversigter over virksomhedens abonnementer og ikke mindst muligheden for at opgradere, ændre og afslutte abonnementer. Du vil kunne se
1. Faktura adresse
2. Fakturanummer
3. Kundenummer
4. Abonnementer: Løbende udgifter for produkter eller services
5. Trafik: Afregning af tale- og dataforbrug, som ikke er inkluderet i abonnementer eller overforbrug
6. Produkt: Oversigt over produkter og services, der betales abonnement for
7. Periode: Den forbrugsperiode, der betales abonnement for
8. Antal: Det samlede antal af produkter eller services, der betales for i perioden
9. Total: Den samlede abonnementsydelse for produkter eller services i den angivne periode
Hjælp til selvhjælp

Oversigt over udvalgte funktioner i Selfcare
Bruger
Telefoni
- Se deres egen månedlige dataforbrug
- Tyverispærre deres egne SIM-kort.
Connect 3.0
- Skifte aktivitets-status, samt hvilket nummer de viser ud, på deres egen bruger (f.eks. ferie, syg mm.) (samme som Mobil App / Softphone)
- Viderestilling af ens numre til andet nummer
- ”Kontakter”, som viser ens favorit kontaktliste
- Connect 3.0. brugere kan nu rette deres profilbillede – hvis de har rettigheder til det i Connect 3.0
- Tilføjes en ekstern kontakt, direkte fra opkaldsloggen eller direkte fra kontaktlisten
- Slette og rettelse af eksterne kontakte
- Have et overblik over de ringegrupper som de er medlem af, de vil kunne melde sig ind og ud af de ringegrupper/køer, (samme som Mobil App / Softphone)
- Have mulighed for at kunne logge andre ind og ud af ringegrupperne, hvor de har supervisor rettigheder til (samme som Mobil App / Softphone)
Administrator
Samme rettigheder som en Bruger, men også følgende :
Connect 3.0
- Oprette, redigere og slette tidsplaner
- Tilføje og rette “Tilpasset bruger-id” på en eksisterende burger
- Rette Mitel informationer på brugere, samt ændre de brugergrupper, brugerne er medlem af
- Bestille nye brugere
Faktura
- Visning af faktura i pdf format
- Visning af faktura specifikationer, som kan grupperes på abonnement eller produkt
- Download specificationer på csv. Fil
- Se fakturaer for alle tilknyttede konti i et view.
Telefoni
- Tyverispærre virksomheds SIM-kort
- Genåbne og swappe simkort
- Bestille nye tomme simkort
- Redigere datagrænser. (Automatisk genoptankning, deaktivere roaming, blokerer for dataforbrug)
- Se historik på Simkort, nummerserier og dataforbrug
- CSV eksportering af SIM-kort, Nummerserier, Dataforbrug og Telefoni-brugere sider
- Oversigt over de senest 3 måneders dataforbrug med mulighed for at eksportere resultatet
- Under Nummerserier kan man nemt se/sortere efter, hvilke numre er i brug eller ledig. (Samt hvad numrene bruges til i telefoni løsningen)
Administration
- Låse / Låse op brugere for at kunne logge ind i selfcare
- Låse brugere op, hvis de er blevet låst af for mange fejllogin.
- Søgemulighed oppe i højre hjørne (søge simkort og nummerserier frem)
- Tildele rettigheder i Selfcare til telefonibrugere
- Tildele subroller – som f.eks. Bogholderi
Hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at komme i gang med Selfcare, så udfyld formularen:
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.