Nem selvbetjening, når du har behov for ændringer
Vi har glædet os til at præsentere dig for Selfcare – den nye og brugervenlige selvbetjeningsportal for administratorer og brugere af Connect telefoniløsninger.
Selvbetjening er et voksende behov – også for administratorer af telefoniløsningerne.
Så nu er den her til Connect 3.0. Vi er stolte over resultatet, som også er blevet tilrettet efter gode råd fra en lille gruppe kunder.
Første version rummer funktionalitet til at få overblik over de væsentligste forhold i telefoniløsningen og til at selv at foretage de hyppigst forekommende ændringer, når behovet opstår.
Administratorer har typisk behov for:
- overblik over brugere, brugernes profiler, tale- og datapakker
- at oprette/ændre brugere og brugerprofiler
- at logge brugere ud og ind af køer
Sådan kommer du ind i Selfcare
Log direkte ind i Selfcare
Du logger ind i Selfcare via:
Angiv dit brugernavn og det password, som du i dag anvender til Connect 3.0 eller til administrationssystemet ipvisible.
Alternativt kan du logge på med dit Microsoft AD login.
Har du glemt dit brugernavn eller password, klik her.
Brug Selfcare via Teams
Benytter din virksomhed Teams, kan du også få Selfcare ind i Teams. Kontakt teknisk support på tlf. 88887777, som derefter sender den app, som skal installeres i Teams.
Efter installationen vil Selfcare være et menupunkt i sidemenuen i venstre side i Teams-klienten på din PC eller i bundmenuen i Teams-app’en på din smartphone.
Brugerfunktion: Din profil
Brugerfunktion: Overblik med statistik over ringegrupper
Under Selfcare menupunktet Ringegrupper ser du dagens statistik for den ringegruppe, som du har valgt, og listen med ringegrupper for din virksomhed.
Statistikken for den valgte ringegrupper viser kø længde, tilgængelighed af agenter og antal agenter, der er logget ind. Desuden ses besvarede og mistede opkald samt opkald i dag – både for i dag og for de seneste 24 timer.
I listen over virksomhedens ringegrupper kan du se, om du er logget ind i udvalgte ringegrupper. Du kan melde dig ind og ud af ringegrupperne, når det passer.
Supervisorfunktion: Meld brugere ind og ud af ringegrupper
For den enkelte ringegruppe ser du aktuelle nøgletal som tilgængelighed af agenter i ringegruppen, kø længde, gns. ventetid m.v.
Klikker du på en ringegruppe, kan du se, hver enkelt agents status ift. ringegruppen f.eks. “Ledig,” “Optaget,” “Møde,” “Frokost,” “Ferie” og “Arbejder hjemme.”
Du kan melde brugere ind og ud af ringegrupperne efter behov, hvis du har supervisorrettigheder på selve ringegruppen.
Administratorfunktion: Skift aktivitetsstatus på brugernes profiler
Administratorfunktion: Overblik over brugernes månedlige dataforbrug
Følg løbende med i, hvordan brugernes forbrug af data i Danmark, i roam-like-home lande og øvrig roaming udenfor EU, udvikler sig. I menupunktet ”Datagrænser” ser du alle brugere med mulighed for at anvende data mobilt.
Når det er relevant at se nærmere på dataforbruget for en given bruger, klikker du på brugerens navn og får overblikket over dataforbruget.
Du kan også se PIN-kode og PUK-koder for brugerens mobilnumre/SIM-kort
Administratorfunktion: Spærring og udskiftning af brugernes SIM-kort
I menupunktet SIM-kort har du listen over alle brugere med SIM-kort.
Du kan bestille nye tomme SIM-kort her. Skal du ændre forhold omkring SIM-kort til en bruger, klikker du på brugeren og foretager ændringen. Du kan også tilføje beskrivelse af hvor SIM-kortet benyttes.
Du kan tyverispærre en brugers SIM-kort. Det er den hurtigste og sikreste måde til at reducere potentielt misbrug, hvis en medarbejder har mistet sin smartphone eller tablet. Du kan også genåbne og udskifte SIM-kortet.
Du personaliserer din liste ved at fjerne og tilføje de kolonner (f.eks. PIN- og PUK-koder), du ønsker at se.
Referencer
Skal vi kontakte dig om den nye Selfcare?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.