Mange nyheder til
Connect 3.0 release 11.juni 2019
Nye spændende muligheder med Connect 3.0 i seneste release
Velkommen til den nyeste udgave Connect 3.0. Du bemærkede sikkert allerede designændringerne 11.juni 2019 i din Connect 3.0 App eller i din Connect 3.0 Client 11.juni, da releasen blev lagt på din Connect 3.0 telefoniløsning.
Designændringerne er kun en lille del af de ændringer, som din telefoniløsning blev forbedret med den dag.
Voice Recording og Premium Attendant er 2 moduler, som er blevet funktionelt kraftigt opgraderet og udbygget, mens modulet Business Analytics er en renskuret nyhed.
Dertil kommer optimering af Collaboration-modulet, call back service, SMS notifikation ved tabte opkald m.m.
Endelig understøtter den seneste version af Connect 3.0 også højkvalitets-bordtelefonerne fra Mitel 6900-serie.
Collaboration – nu med linkede organisationer
og smidigere flow
Collaboration har fået en opgradering med en række mindre nyheder. De mest betydende forbedringer følger her.
Flere forskellige juridiske enheder kan nu indgå i samme Connect 3.0 løsning. Det betyder, at en ekstern person fra en linket organisation kan deltage på lige linje i en strøm (projekt) sammen med alle interne personer og ligesom dem udnytte al funktionalitet i Collaboration samarbejdsmodulet fuldt ud.
Et nyt søgefelt gør det hurtigere og lettere at finde den strøm, kontaktperson, nøgleord eller to-do. Du kan også finde ulæst kommunikation, favoritter, chats eller strømme med den nye filtreringsfunktion.
Endelig gør nye menupunkter og nye links det lettere at skifte fra f.eks. fra chat til opkald eller til videomøde, hvis dialogen i samarbejdet lægger op til det.

Connect 3.0 understøtter nu Mitel 6920, 6930 og 6940
Connect 3.0 understøtter den nye Mitel 6900-serie af kraftfulde og fleksible IP-telefoner til skrivebordet, der giver brugere en højkvalitets-kommunikationsoplevelse.
Telefonerne har krystalklar lyd med Mitel’s HD Hi-Q audio teknologi, stor displayskærm, full duplex mikrofon og understøttelse for USB og analoge headset.
Mitel 6900-serien integrerer perfekt med mobiltelefoni. via MobileLink. Serien forbedrer produktivitet og mobilitet. Serien lever desuden op til alle GDPR-krav.
Call Back og SMS-notifikation giver kortere ventetid
og færre tabte opkald
Den nye Call Back funktion giver opkalder mulighed for at indtaste et nummer, så der efterfølgende kan ringes tilbage til opkalder. Opkalder behøver ikke at stå i ventekø, og presset og ventetiden i en kø reduceres. Når der er ledig tid, kan en agent ringe tilbage til opkalder.
Call Back er nu muligt for ACD ringegrupper, Attendant ringegrupper og på personlige køer.
Gennemførte Call Back opkald indgår i kaldshistorikken som grønne besvarede opkald, mens ugennemførte call back opkald vil fremstå som tabte opkald.
SMS notifikation ved tabte opkald er en ny feature, som kan aktiveres på firma-, gruppe og brugerniveau.
Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.