Pressemeddelelse Bruxelles den 19. december 2024
Dstny har igen sikret sig en topplacering på Frost & Sullivan UCaaS Frost Radar™ 2024 og bliver anerkendt en førende europæisk udbyder af cloud-baseret virksomhedskommunikation. Det er det fjerde år i træk, at Dstny bliver anerkendt af Frost & Sullivan for sin igangværende innovation , strategisk vækst og commitment til at levere UCaaS-løsninger (Unified Communications as a Service) i verdensklasse.
"Dstny er steget i graderne til at være blandt de bedste europæiske UCaaS-ledere,” sagde Robert Arnold, industridirektør, informations- og kommunikationsteknologi hos Frost & Sullivan. “Dstny's mangefacetterede tilgang muliggør en differentieret markedstilstedeværelse sammenlignet med mange udbydere. Desuden er Dstnys evne til at levere native mobile UCaaS en vigtig differentiator og vækstkatalysator, efterhånden som europæiske virksomheder tilpasser sig virksomhed med distribuerede, remote og hybride arbejdsstyrker."
Dstny fortsætter med at udvikle sin førende SME-fokuserede mobile-first UCaaS. Til dato leverer Dstny markedsledende Teams telefoni-integration gennem Call2Teams og tilbyder Multi-UCaaS-kapacitet med Bring Your Own Carrier-mulighed via Carrier Automate.
"Vores styrkede position i 2024 jf. Frost & Sullivan Radar bekræfter vores commitment til at gøre det muligt for virksomheder at kommunikere og samarbejde problemfrit. Vi fortsætter med at flytte grænserne indenfor innovation for at levere løsninger, der giver organisationer mulighed for at forblive agile, forbundne og produktive på dagens dynamiske markedsplads. Og vi ser frem til at lancere vores Dstny Converge-løsning i begyndelsen af 2025 – og hjælpe serviceudbydere med at udnytte FMC nemmere end nogensinde,” sagde Neil Greenwood, VP of Product hos Dstny.
For mere information
Christian Hed – CMO Dstny
Email: christian.hed@dstny.com
Om Dstny
Dstny er en førende europæisk udbyder af cloud-baseret virksomhedskommunikation og leverer både direkte til virksomheder og gennem partnere og tjenesteudbydere. Vi sigter mod at forenkle dagligdagen for vores mere end 3,5 millioner brugere. Dstny's interaktive redskaber til kommunikation og samarbejde leveres som en service og forbinder medarbejdere og kunder gennem alle mulige kommunikationskanaler (tale, video, chat og andre).
Dstnys værktøjer er mobile-first, lokalt tilpassede, brugervenlige og nemme at integrere. Ved at kombinere innovativ teknologi med tætte relationer til partnere og serviceudbydere, samt stærke lokale teams, kan Dstny levere den bedst mulige brugeroplevelse og gøre de nyeste applikationer tilgængelige for virksomheder i hele Europa.
Med hovedkontor i Zaventem har Dstny mere end 1.000 ansatte i 7 europæiske lande (Belgien, Danmark, Frankrig, Holland, Sverigem Storbritannien og Tyskland). Mere information på dstny.com.