I en nyhedsmail i december 2022 beskrev vi første gang ConnectMe og visionen for den. ConnectMe er en webbrowser-baseret softphone med brugergrænseflade til telefoniløsningen Connect 3.0. ConnectMe er et alternativ til den desktop-baserede applikation Connect Client og smartphone app’en Connect App.
Siden december 2022 har vi arbejdet på, at funktionaliteten i ConnectMe kommer på højde med Connect Client, og nu er vi i mål.
Nu kan I få en webbrowser-baseret softphone til Connect 3.0
Hvorfor anvende ConnectMe?
Der er både tekniske og funktionelle argumenter.
ConnectMe er i skyen. Brugerne kan få adgang til ConnectMe via en webbrowser. ConnectMe anvender den bedste standard cloud-baserede teknologi. Derfor virker ConnectMe med det samme, da den altid er “tændt” og opdateret. Det er os, der løbende opgraderer ConnectMe. Administrator og brugerne skal kun tænke på at logge på og af som vanligt.
ConnectMe vil fremover være flagskibet indenfor brugergrænseflader til Connect 3.0. Fremover vil vi lægge nye funktioner og features på ConnectMe først, og derefter på klienten og app’en, hvor det giver mening.
Desuden er det visionen, at alle relevante skærmbilleder med tilknytning til Connect 3.0 og telefoni med tiden skal kunne tilgås via ConnectMe. Det vil gælde selvbetjeningsportalen myDstny (tidligere Selfcare), ny funktionalitet og moduler som f.eks. Analytics.
Fordelen bliver, at du som bruger, agent, supervisor eller admin ikke længere behøver at skifte system for at håndtere telefoni-relaterede opgaver.
Med andre ord vil ConnectMe være værktøjet med mest funktionalitet på sigt.
I maj 2023 sendte vi en pressemeddelelse om kommende features til ConnectMe – designet til at forbedre kundernes oplevelse gennem flere engagementsmuligheder og bedre håndtering af kommunikation gennem flere kanaler.
I road map’en for ConnectMe til det danske marked planlægger vi at introducere:
Chatbot services er i produktion på flere markeder hos en lang række kunder.
Der er ligeledes test i gang med ConnectMe med indbygget omnichannel-håndtering, som vi iøvrigt kalder “Digitale kanaler.”
Med omnichannel-håndtering mener vi, at en agent – udover opkald – skal kunne håndtere og servicere dialogen med kunderne i forskellige kommunikationskanaler fra ConnectMe.
De ekstra kommunikationskanaler er først og fremmest:
De udvalgte applikationer er de 5.000+ standardapplikationer, som kan integrere med Zapier.
“Co-pilot” er buzzword indenfor generative AI. AI-drevet chat-assistance fungerer som en slags co-pilot for din virksomheds agenter. Disse co-pilots kan tage sig af rutinesager og henvendelser døgnet rundt – og spare tid for kunder og medarbejdere. P.t. tester vi dette.
Endnu er disse features ikke klar til lancering på det danske marked. Vi fortæller om det, så snart disse services er klar til dansk erhvervsliv.
Nu indeholder ConnectMe de mest benyttede funktioner i Connect Client. Med de nævnte fordele in mente er det tid til at overveje, om brugerne i din virksomhed skal prøve ConnectMe – med tanke på at supplere app’en og supplere eller erstatte klienten.