Vi er glade for at fortælle dig om de spændende nyheder til den webbaserede softphone ConnectMe.
Vi arbejder konstant på at forbedre din kommunikationsoplevelse. I løbet af oktober måned er nye spændende funktioner sat i drift. Det kan ændre, hvordan du arbejder med ConnectMe. Ligeledes kan du læse om funktioner, der er planlagt til at blive sat i drift i november og december 2023.
Nu kan din kalender også være tilgængelig i ConnectMe. Du kan nu holde styr på dine møder og dine kollegers tilgængelighed.
Det er muligt for administrator at tilpasse viderestillingen af direkte opkald, som du ikke selv kan besvare – baseret på din status. Dermed får du bedre kontrol over, hvordan dine opkald håndteres.
Du kan chatte direkte med kolleger og kontakter fra din ConnectMe, uanset hvor du er. Det nye er, at du snart også kan chatte 1 til 1 på mobil app’en. Billedet er et skærmprint af 1-til-1 chat i ConnectMe.
Hold styr på dine opkaldsoptagelser (voice recordings) med nye filtre og kontrolmuligheder. Gem og administrer dine optagelser nemt.
Der kommer gruppechatfunktion, som vil gøre samarbejde endnu lettere. Del filer og ideer med dine kolleger i grupper.
Som ACD-agent eller supervisor vil du kunne tage opkald direkte fra køen og parkere opkald efter behov. Det giver øget kontrol og effektivitet.
Har du en CRM Connect integration, får du mulighed for at få vist kundeprofildata ved opkald i ConnectMe. Det gør det lettere at levere fremragende kundesupport.
Hold øje med vores opdateringer, og glæd dig til de spændende ændringer, der er på vej til ConnectMe! Din kommunikationsoplevelse bliver bedre og mere effektiv end nogensinde før.