De sociale medier er taget i brug som værktøj i afsætningen i de fleste danske firmaer. Social selling er på vej. Mange taler om det, men hvordan er social selling rent praktisk indarbejdet i Marketing og Salg i dagligdagen?
Se video med salgsdirektør Thomas Jeshøjs indlæg “Digital selling – dstny’s rejse med planlægning, optimering, justeringer, samt resultater” på erhvervsnetværket First Business’ event med temaet “The future of digital selling” afholdt 24.april 2018 kl. 13 – 17 på Hotel Scandinavia i København.
Thomas Jeshøj fortæller i videoen om, hvordan dstny anvender LinkedIn med redskaberne Sales Navigator og PointDrive i arbejdet med at gøre kundeemner til kunder.
Eventet blev åbnet med to LinkedIn-indlæg.
Maria Trincheira, Head of Enterprise Sales – LinkedIn Sales Solutions) satte scenen omkring LinkedIns tanker om “The future of digital selling”-temaet. Derefter fulgte Piotr Mrozinski, evangelist fra LinkedIn International, med indlægget “From sales prospecting to closing deals. Siden talte Uffe Henriksen, Senior Vice President i Danske Bank , om ”Digitalt salg i Financial Services Industry -erfaring og potentiale.”
Så fulgte Thomas Jeshøjs indlæg “Digital selling – dstny’s rejse med planlægning, optimering, justeringer, samt resultater.” Og endelig afsluttede Jesper Bergstrøm , foredragsholder og iværksætter, med ”En vinders kropssprog – Når salget flyttes fra den digitale verden til den fysiske verden. Hele arrangementet blev ledet af Michael Holm Petersen på vegne af First Business netværket