Skal vi hjælpe dig i Norden og i Europa?
Siden seneste nyhedsbrev har Dstny Group tilføjet tre selskaber med nye spændende kompetencer og tjenester, og vi har udviklet en række services på toppen af vores telefoniplatform. Vi har travlt, for vi vil være en mere attraktiv partner for din virksomhed ved at kunne tilbyde endnu mere værdi i samarbejdet.
Vi er committede til visonen om at blive en ledende, innovativ og paneuropæisk leverandør af telefoni og netværk. Det gør vi ved at udvikle og tilbyde brugervenlige og attraktive ”services indenfor erhvervskommunikation i dag og i morgen.” Vi forfølger planen målrettet, og Frost & Sullivan har anerkendt vores bestræbelser for andet år i træk.
Henover 2022 har Dstny Group opkøbt tre selskaber.
Tactful AI blev en del af gruppen i maj 2022. De er specialiseret indenfor såkaldt ”customer engagement” – intelligent styring af kundeoplevelser.
Hvis din virksomhed bruger mange kræfter på kommunikationsindsatsen overfor kunderne på tværs af kanaler som tale, email, sociale medier m.v., så kan vi sammen med Tactful AI hjælpe dig med at effektivisere indsatsen, så kundernes oplevelse bliver optimeret yderligere.
To måneder tidligere blev Qunifi medlem af Dstny familien. Qunifi er omdøbt til Dstny Automate, og de er specialister i at få Teams og virksomhedens øvrige kommunikationsmidler til at fungere optimalt sammen. Dstny Automate har udviklet effektive og markedsledende redskaber til at integrere Teams og telefoni, så virksomhedens kommunikation med kunderne og internt forløber elegant og optimalt.
Hvis du har oplevet, at virksomhedens kommunikation med omverdenen ikke forløber helt tilfredsstillende med Teams alene, så bør vi måske tage en uformel snak.
I oktober 2022 kom det seneste familiemedlem til – Easybell. Det er et tysk fremadstormende btb teleselskab der udbyder de fleste af de services, som vi tilbyder. Og om kort tid kan de levere dem allesammen.
Easybell er endnu en brik i ambitionen om at blive en paneuropæisk spiller, der kan tilbyde telefoni og netværk lokalt med tilhørende kundeservice og support på det lokale sprog.
I forvejen kan vi hjælpe dig i Skandinavien og på næsten alle de nordiske markeder på lokalt sprog. Læg dertil England, Nederlandene, Belgien, Frankrig og nu Tyskland.
Tingene står heller ikke stille på den interne udviklingsfront. Vi har lanceret Dstny Analytics, Ad Connect Sync og Connector og har et par andre services på trapperne.
Det brugervenlige statistik-redskab til telefoni, Dstny Analytics, har fået et løft.
Ad Connect Sync er en integrationsservice til at synkronisere data opdateret i Microsoft Azure’s Active Directory ind i din Connect 3.0 telefoniplatform, så du undgår dobbeltarbejde mht. datavedligeholdelse. Connector er ligeledes en ny integrationsservice, som integrerer Connect 3.0 telefoniplatformen med de vigtigste IT-systemer i din virksomhed, så data sættes fri og udveksles problemfrit mellem dem. Connector er en af 3 forskellige måder, hvorpå vi kan hjælpe dig med at integrere din telefoni med dine IT-systemer.