Microsoft Teams er et godt program, der anvendes af medarbejdere til at kommunikere og samarbejde mere effektivt. Det er vel-integreret med de øvrige verdensklasse-programmer i Microsoft Office365-pakken i skyen.
Hvad enten du sigter til at give kunderne en bedre salgs- og serviceoplevelse, håndtere kundehenvendelser mere effektivt, trimme organisationens ressourcer ift. kommunikation og samarbejde, kan vi hjælpe dig på vej.
Vi kan rådgive dig, uanset om du skal indføre Teams, om du skal tilføre flere kommunikationsmuligheder i form af basal eller komplet telefonifunktionalitet, eller om du skal integrere til eksterne applikationer.
Vi kan hjælpe dig med at indføre Teams og indtager en 360 graders approach i alle faser fra rådgivning over implementering til opfølgning.
Vi kan slå hul igennem til omverdenen, så medarbejderne kan ringe og kommunikere til eksterne kontaktpersoner via deres Teams-klient eller Teams-app. Derved bliver basale funktioner som at ringe op til og modtage opkald fra eksterne kontaktpersoner i omverdenen tilgængeligt i Teams (den inderste hvide ring i figuren).
Ønsker du, at brugerne kan anvende moderne kommunikationsfunktioner, som normalt forventes i moderne telefoniløsninger, kan vi integrere med Contact Point. Det giver adgang til 250+ standard- og avancerede funktioner (den grå ring i figuren). Det åbner endvidere for muligheden for tilkobling af moduler og integration med og uden API.
Ønsker du at høste de største produktivitetsgevinster, hjælper vi også med tilkobling af moduler som f.eks. Dstny Analytics med dashboards og rapportering, wallboards og med integration til jeres forretningskritiske IT-systemer (yderste ring i figuren).
Figuren viser kun et udpluk af de applikationer og systemer, som Teams med Contact Point kan integreres med. Tal med din kontakt hos os om de applikationer og systemer, som er relevante for din virksomhed.