Er respekten for mottoet for stor? Det tyder noget på. For knopskudte uvaner og manglende styring koster helt op til 40% i tabt produktivitet.
Eller er vi bare ikke bevidste om de potentielle gevinster? En ekstra gevinst er øget jobglæde, når virksomheden arbejder mere målrettet med smartere kommunikationsvaner.
Kommunikationsoverload og sammenblanding af arbejdsopgaver og kommunikation i dagligdagen reducerer vores produktivitet med op til 40% – det vil vi gerne gøre op med.
Vi introducerer nye Fokus services, hvor kommunikationsløsningerne arbejder med – og ikke mod – virksomhedens medarbejdere, så de løser almindelige opgaver mere effektivt.
Fokus services tilbyder understøttelse til opgaveløsning indenfor kommunikation, samarbejde, individuelle opgaver og møder med applikationer og integrations-optimering.
To nye services er Fokuszone til effektivisering af individuel opgaveløsning i flow og Fokusmøde til effektivisering af mødeaktivitet.
Teknologien bag Fokus services “nudger” og “nurser” til en bedre arbejdskultur for alle og giver et kontant og konkret udbytte for den enkelte medarbejder og for virksomheden som helhed.
For medarbejderen
For virksomheden