Nyheder - Dstny

Skab værdi ved at integrere Pipedrive med din Dstny telefoniløsning

Skrevet af Mikkel Schouw | Jun 29, 2025 8:39:25 PM

Effektivt sammenspil mellem dine markedsførings- og salgsindsats og kommunikation med kunderne er vigtig for virksomhedens succes. Dstny's Connect telefoniløsning kan integrere med mange IT-systemer. Nu kan vi tilføje Pipedrive til listen over IT-systemer, der nemt kan integreres med Connect, så din markedsførings- og salgsindsats kan løftes til nye højder.


Sådan virker integrationen mellem Connect og Pipedrive i praksis

Du kan nu forbinde din Connect telefoniløsning direkte med dit CRM (Pipedrive) via integration. Det betyder blandt andet:

  • Automatisk synkronisering af opkald
    Ind- og udgående opkald bliver automatisk logget i Pipedrive – komplet med tidspunkt, varighed og eventuelle noter.
  • Kontaktoplysninger ved hånden – i realtid
    Når du modtager et opkald, popper kontaktens Pipedrive-profil automatisk op. Du kan straks se tidligere interaktioner og status på leads.
  • Mindre administration, mere kundekontakt:
    Dine salgs- og supportteams slipper for dobbeltindtastning og manuelle opfølgningsnoter. Det hele sker automatisk.
  • Datadrevet markedsføring
    Marketingafdelingen kan bruge opkaldsdata og historik til at segmentere kampagner, optimere timing og målrette budskaber baseret på reel adfærd.

Integration er mere end bare en teknisk kobling – den er en bro mellem to centrale forretningsområder: kommunikation og kunderelationer. Ved at forene de to systemer får du et komplet overblik over hele kunderejsen – fra første opkald til lukket salg og videre.

 

Vi integrere til meget mere

Connect er bygget til at spille sammen med dine vigtigste værktøjer. Vi integrerer med en lang række systemer, så du kan samle kommunikation, kundedata og arbejdsgange ét sted. 

Her er en liste over vores integrationer, så du altid kan være forbundet hvor det giver mening.

 

CRM Client Pop-up Deeplink Call Signalling MakeCall Notes
Accelerate            
ActiveCampaign            
AFAS            
ANVA            
ASSU            
AssuPortal            
Autotask            
AAP            
AWI            
Basenet            
Bullhorn            
Bytegear            
CCLaw            
CCS            
Cicero LawPack            
DIAS / Scenario Advies            
DealerContactCenter            
Dynamics 365 (dataverse)            
Dynamics 365 Business Central            
Efficy            
Epona ContactManager            
Email callback request            
Exact Online            
Exquise            
EyeMove - CubicEyes            
FasterForward / eBlinqx            
Finly            
Freshdesk            
Gripp            
Gold-vision            
HubSpot            
IDEXX Animana            
iFlow            
Kleos            
Kolibri            
Legal Sense            
Microbizz            
Notarisdossier / Advocatendossier            
Odoo            
Pipedrive            
Realworks            
RecruitNow            
RobinHQ            
Salesforce            
Simplicate            
SimPRO            
SolarXL            
SUPP            
Syntec            
Teamleader            
Topdesk            
Trengo            
Tribe CRM            
Codex (VanBrug)            
VEA Extranet            
Visma Accountview            
Visma Financials            
Zendesk            
Zendesk Sell