Nyheder - Dstny

Puzzel A/S og Dstny A/S indgår strategisk samarbejde

Skrevet af Mogens Yde-Andersen | Feb 5, 2025 10:36:43 AM

Dstny A/S har indgået en aftale med Puzzel A/S, som gør Dstny til autoriseret partner for at sælge Puzzels konkurrencedygtige Customer Experience-økosystem.

Aftalen baner vejen for, at Dstny A/S kan tilbyde sine kunder en af markedets mest slagkraftige løsninger indenfor kommunikation og samarbejde til mellemstore og store virksomheder, der ønsker at effektivisere og optimere deres kundeservice på tværs af kommunikationskanaler.

Kunder forventer, at de kan komme i dialog med virksomheden når som helst gennem den kommunikationskanal, som passer kunderne bedst. En kombineret cloud-baseret løsning, som består af Dstny's telefoniløsning med Puzzel's kontaktcenter på toppen, kan møde de mest komplekse behov indenfor effektiv multichannel kundeservice, og som samtidig sikrer høj kvalitet i kundernes oplevelse af virksomheden. Løsningen er intuitiv at administrere og anvende, og den bygger på flere AI-tjenester, der styrker kunderejsen, og som frigør medarbejdernes tid. Løsningen udgør et stærkt nyt alternativ på markedet, og som desuden er prismæssigt konkurrencedygtig i forhold til udbuddet fra markedets største leverandører.

 

Thomas Jeshøj, Salgsdirektør hos Dstny A/S udtaler:

”Dstny har længe ledt efter en professionel partner, når vi taler om high-end Contact Center Solutions. Det har vi nu endelig fundet og glæder os til et tæt samarbejde internationalt.

Puzzels kontaktcenterløsning har alt det, vi har efterspurgt; en intuitiv brugergrænse, spændende og avanceret features (AI, multi channels etc.), en god prissætning, er til stede i mange af de markeder, vi selv er repræsenteret i, samt at kundernes data opbevares i Europa”

 

Tonny Stavros Vrochopoulos, Channel Sales Executive hos Puzzel Danmark:

”Det er en fornøjelse at byde Dstny, en anerkendt international telekommunikationsvirksomhed, velkommen som en del af Puzzels netværk af samarbejdspartnere. Både Dstny og Puzzel har kontorer i mange af de samme markeder, og vi ser frem til, at Dstnys kunder kan få gavn af de muligheder, der kommer med en kontaktcenterløsning fra Puzzel.”


Yderligere oplysninger
Tonny Stavros Vrochopoulos
Channel Sales Executive
tonny.vrochopoulos@puzzel.com
Thomas Jeshøj
Salgsdirektør
thomas.jeshoej@dstny.dk
 
Om Puzzel
 
Puzzel tilbyder et kundecentreret CX-økosystem, designet til at give organisationer kontrol med og synlighed på kunderejsen. Kontaktcenterledere står overfor udfordringer som agentomsætning, komplekse kundebehov og omkostningsstyring og kæmper med forældede systemer og punktløsninger.


Puzzel transformerer dette ved at forene processer, centralisere data, automatisere opgaver og skalere for at møde de stadigt voksende krav. Det bemyndiger CX-teams til at levere enestående kundeoplevelser, øge raterne for løsning ved første kontakt og reducere driftsomkostninger. Med Puzzel kan virksomheder gøre mere med mindre, holde agenter tilfredse og samtidig sikre fremragende kundeservice i et hurtigt fremskridende digitalt landskab.

 
 
Om Dstny
 
Dstny er en førende europæisk udbyder af cloud-baseret virksomhedskommunikation og leverer både direkte til virksomheder og gennem partnere og tjenesteudbydere. Vi sigter mod at forenkle dagligdagen for vores mere end 3,5 millioner brugere. Dstny's interaktive redskaber til kommunikation og samarbejde leveres som en service og forbinder medarbejdere og kunder gennem alle mulige kommunikationskanaler (tale, video, chat m.v.).

Dstnys værktøjer er mobile-first, lokalt tilpassede, brugervenlige og nemme at integrere. Ved at kombinere innovativ teknologi med tætte relationer til partnere og serviceudbydere, samt stærke lokale teams, kan Dstny levere den bedst mulige brugeroplevelse og gøre de nyeste applikationer tilgængelige for virksomheder i hele Europa.

Med hovedkontor i Zaventem har Dstny mere end 1.000 ansatte i 7 europæiske lande (Belgien, Danmark, Frankrig, Holland, Sverige, Storbritannien og Tyskland). Se mere information på dstny.com