Dstny A/S har indgået en aftale med Puzzel A/S, som gør Dstny til autoriseret partner for at sælge Puzzels konkurrencedygtige Customer Experience-økosystem.
Aftalen baner vejen for, at Dstny A/S kan tilbyde sine kunder en af markedets mest slagkraftige løsninger indenfor kommunikation og samarbejde til mellemstore og store virksomheder, der ønsker at effektivisere og optimere deres kundeservice på tværs af kommunikationskanaler.
Kunder forventer, at de kan komme i dialog med virksomheden når som helst gennem den kommunikationskanal, som passer kunderne bedst. En kombineret cloud-baseret løsning, som består af Dstny's telefoniløsning med Puzzel's kontaktcenter på toppen, kan møde de mest komplekse behov indenfor effektiv multichannel kundeservice, og som samtidig sikrer høj kvalitet i kundernes oplevelse af virksomheden. Løsningen er intuitiv at administrere og anvende, og den bygger på flere AI-tjenester, der styrker kunderejsen, og som frigør medarbejdernes tid. Løsningen udgør et stærkt nyt alternativ på markedet, og som desuden er prismæssigt konkurrencedygtig i forhold til udbuddet fra markedets største leverandører.
Thomas Jeshøj, Salgsdirektør hos Dstny A/S udtaler:
”Dstny har længe ledt efter en professionel partner, når vi taler om high-end Contact Center Solutions. Det har vi nu endelig fundet og glæder os til et tæt samarbejde internationalt.
Puzzels kontaktcenterløsning har alt det, vi har efterspurgt; en intuitiv brugergrænse, spændende og avanceret features (AI, multi channels etc.), en god prissætning, er til stede i mange af de markeder, vi selv er repræsenteret i, samt at kundernes data opbevares i Europa”
Tonny Stavros Vrochopoulos, Channel Sales Executive hos Puzzel Danmark:
”Det er en fornøjelse at byde Dstny, en anerkendt international telekommunikationsvirksomhed, velkommen som en del af Puzzels netværk af samarbejdspartnere. Både Dstny og Puzzel har kontorer i mange af de samme markeder, og vi ser frem til, at Dstnys kunder kan få gavn af de muligheder, der kommer med en kontaktcenterløsning fra Puzzel.”
Puzzel transformerer dette ved at forene processer, centralisere data, automatisere opgaver og skalere for at møde de stadigt voksende krav. Det bemyndiger CX-teams til at levere enestående kundeoplevelser, øge raterne for løsning ved første kontakt og reducere driftsomkostninger. Med Puzzel kan virksomheder gøre mere med mindre, holde agenter tilfredse og samtidig sikre fremragende kundeservice i et hurtigt fremskridende digitalt landskab.