Dstny bliver ny co-name sponsor for UCI WorldTour cykelholdet Lotto-Dstny fra 2023, hvilket vil øge kendskabet til den cloud-baserede Business Communications udbyder Dstny
Pressemeddelelse 22. februar 2022
Dstny bliver den nye co-name sponsor for UCI WorldTour cykelholdet Lotto-Dstny fra 1. januar 2023 og som minimum frem til slutningen af 2024.
“Professionel cykling er også en af de mest populære sportsgrene i Europa, særligt i vores kernemarkeder. Sporten har et stort publikum i forretningsverdenen blandt beslutningstagere, så sponsoratet giver os gode netværks- og hospitality-muligheder til at vokse endnu hurtigere.”
“Vi er stolte over at være den nye co-name sponsor for UCI WorldTour Lotto-Dstny cykelholdet. Vi håber også på at kunne inspirere holdet fra vores tilsvarende startposition som ‘udfordrer’ i markedet til at tænke og handle strategisk og kreativt og ‘ud af boksen”. Jeg er overbevist om at ved at gå sammen kan vi begge tage det næste skridt i vores udvikling”, konkluderer Daan De Wever.
John Lelangue, general manager for cykelholdet, glæder sig over tilgangen af Dstny som ny partner. “Vi er meget glade for Dstny’s iver og klare commitment om at blive en del af vores hold for de næste to år så tidligt på året. Dstny og vores cykelhold er et perfekt match af organisationer med internationale ambitioner. Vores hold stræber efter etapesejre i Tour de France og efter at vinde større klassikere i år og i fremtiden. At udvikle unge talenter, mænd og kvinder, er en del af vores DNA. Det er derfor, at vi udover vores WorldTeam investerer udviklingen af vores U23-hold og af kvindeholdet. Gennem dette partnerskab erhverver Dstny sig en plads i fremtiden og i historien for international cykling.”Veerle Wijsgeer – PR Destiny
Tlf.: +32 495 580 797
veerle.wijsgeer@dstny.com
Dstny er en ledende europæisk udbyder af cloud-baseret Business Communications. Virksomheden sigter efter at simplificere hverdagen for mere end 2,2 millioner brugere idag: De interaktive redskaber indenfor Business Communications bliver leveret as–a-service og bringer medarbejdere og kunder sammen på tværs af alle kommunikationsformater (voice, video, chat og mange flere).
Dstny’s services er født mobile-first , kan tilpasses lokalt, er nemme at bruge og lette at integrere for virksomheder, partnere og service providers. Ved at kombinere innovativ teknologi med tætte bånd til partnere og service providers gennem stærk lokale Dstny teams kan Dstny levere den mest optimale brugeroplevelse og gøre de nyeste applikationer tilgængelige for virksomheder på tværs af Europa.
Med hovedkvarter i Bruxelles har Dstny 750 medarbejdere i 7 europæiske lande (Belgien, Nederlandene, Frankrig, Tyskland, Sverige, Danmark og UK) og en årlig omsætning på næsten €190 millioner i 2021.
Læs mere på Dstny.com
Lotto cykelholdet er et household name i cykelverdenen. Siden 1985 har National Lottery med navnet på dets stærke Lotto brand være forbundet med forskellige andre partnere og det professionelle cykelhold. Efter alle disse år er 2022 holdet stadig kendt for dets angribende ånd, tilgængelighed og investering i unge cykeltalenter. Holdet viser sig frem hvert år på globalt niveau og har vundet de største løb som Tour of Flanders, Paris-Roubaix og mange etapesejre i Tour de France.
National Lottery med dets stærke Lotto brand er en loyal partner for belgisk cykling og har været velanset i cykelverdenen i mere end 37 år som den, der “sætter tempoet i løbet” i alle dets facetter. Lotto er en stolt partner for adskillige cykel-relaterede projekter i forskellige discipliner som banecykling, BMX, cykelcross og for adskillige cykelløb fra Tour of Flanders over E3 prize to Lotto Belgium Tour, men også World Cup i Flanders og Tour de France starten i Bruxelles i 2019. I tillæg hertil investerer National Lottery ikke kun i WorldTour teamet, men i kvindeholdet og ungdomsholdet, i mange ungdomstræningsprogrammer og i cykelevents. Lotto bringer fans tættere på cykelsporten takket være dets Captains of Cycling cooperative, en unik model, hvor fans hjælper med at bestemme fremtiden indenfor cykling og får rigtig meget til gengæld. Rytterne, de mange fans og supporterne: De er vores stakeholders. Deres erfaring med vores brands og vores mission er vores vigtigste afkast på vores investeringer. Så vi siger med overbevisning: National Lottery og cykling går hånd i hånd.