Som eneste leverandør i Danmark leverer vi servicen Teams Connect, der synkroniserer status for hver medarbejder frem og tilbage mellem Teams og telefonsystemet.
Hvad mon de føler, når de har en kunde i røret og ser følgende status for dig:
Ifølge Teams: |
Ifølge telefonsystemet: |
|
|
Problemet opstår, når der ikke er synkronisering mellem Teams og telefonsystemet. Virksomheden befinder sig oftest i en af tre situationer.
Situation A:
Den hyppigste årsag er, at telefonsystemet og Teams slet ikke er forbundet.
Situation B:
Den næsthyppigste årsag er, at mange integrations-services kun leverer synkronisering den ene vej fra Teams til telefonisystemet, men ikke den anden vej.
Situation C:
Derfor er det med glæde, at Dstny kan meddele, at vi nu – som de eneste i Danmark – kan tilbyde Teams Connect. Teams Connect er en integrations-service, der leverer synkronisering begge veje mellem Teams og vores telefoniløsning Connect.
Når vi kan tilbyde synkronisering begge veje mellem Teams og Connect 3.0, skyldes det, at Teams Connect har fat i den såkaldte ”line state” i begge systemer. Så snart ”line state” ændrer sig i et af systemerne, sikrer servicen, at det også sker i det andet system.
I praksis betyder det, at Teams Connect sørger at ”skyde” aktivitetsstatus fra Teams ind i Connect 3.0 – uanset om aktivitetsstatus er sat automatisk (f.eks. på grund af et planlagt møde i Outlook) eller manuelt (f.eks. fordi en medarbejders møde trækker ud). Ligeledes sørger Team Connect for, at en ændring i line state i Connect 3.0 også ”skydes” over i Teams.
Den reelle landvinding er, at Teams Connect skyder line state (ledig eller optaget) fra medarbejderens mobiltelefon fra Connect 3.0 til Teams.