Premium Attendant

Central og professionel opkaldsstyring

Få alle funktioner til effektiv opkaldshåndtering i en attraktiv applikation

Opnå øget tilfredshed med den nye og elegante brugergrænseflade

Premium Attendant er løsningen, når din virksomhed har behov for at yde en bedre og hurtigere kundeservice og har en reception eller et call center dedikeret til servicering af opkald i telefoniløsningen Connect 3.0. Med Premium Attendant udstyres de centrale medarbejdere med en attraktiv brugergrænseflade og smidige funktioner, der gør dem i stand til at ekspedere opkald nemmere og hurtigere.

Medarbejderne kan se kalender-status for kolleger og ændre status*, når det er relevant, så de kan omstille opkald til kollegerne på et aktuelt og informeret grundlag.

Der er genvejstaster til lynhåndtering af opkald. Derudover kan nævnes, at funktioner som Drag&Drop, hurtige besked templates og ændring af status bliver en del af den fremtidige Premium Attendant.

Produktblad

Fordele med Attendant

Alle standardfunktioner til opkaldshåndtering, presence og visning af kalender-status for kolleger sikrer et effektivt overblik

1-klik besked-templates til SMS- og email beskeder sikrer hurtig aflevering af beskeder

Kommer i en senere version

Genvejstaster giver den hurtigste opkaldshåndtering

Premium Attendant featureoversigt

Funktioner for agenter*

  • Omstilling med/uden præsentation
  • Parker opkald/Sæt i venteposition
  • Sæt et kald på hold hos en kollega
  • Telefonbesked på SMS/Email
  • Drag and drop opkald***
  • Tastaturgenveje til omstilling
  • Gruppe SMS***
  • Ad hoc opkaldsoptagelse***
  • Se kalender-status for kolleger
  • Ændre aktivitet/status på kolleger
  • Visning af ringegruppenavn på indgående kald
  • Automatisk udmelding af ringegruppe (kickout)
  • SMS-afsendelse fra ringegruppenummer

Generel funktionalitet

  • Velkomstbesked
  • Ventemusik
  • Nummer i kø besked
  • Kø-besked med estimeret ventetid
  • Antal kald i kø
  • Callback

Opkaldsdistribution

  • Lineær og parallelet ringning
  • Ringning i prioriteret rækkefølge
  • Skill based ringning
  • Ringning efter længst ledige agent
  • Overflow**

* Adgang til funktionaliteten kræver klient/softphone.
** Overflow-scenarier: Ved for mange opkald i kø, ved maksimal ventetid overskredet, ved ingen ledig agenter og ved nye opkald med x minutters ventetid.
*** Feature kommer snart. Lanceres på et senere tidspunkt.

Skal vi kontakte dig om Premium Attendant?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.