Få inspiration til bedre telefoni og
en bedre forretning
Den gode idé kan gøre forskellen
Henover foråret har en række af vores glade kunder medvirket i bl.a. avisannoncer. På vores website har interesserede beslutningstagere kunne læse om, hvordan den enkelte kunde har indrettet deres telefoni– og/eller netværksløsninger. Vores tanke med kampagnen har været at slå Dstny navnet fast indenfor telefoni og netværk og at inspirere andre til at overveje, om deres løsninger måske kan forbedres til gavn for forretningen og bundlinjen.
Firmaets indtjening er måske i spil
Mange beslutningstagere i dansk erhvervsliv tænker ofte defensivt omkring deres telefoni– og netværksløsning. ”Telefoni skal bare virke, og det skal være billigt.”
Men et mere offensivt tankesæt kan bringe mange fordele til bordet. Hvis du tænker forretningens vision og ambitioner ind i jeres næste løsning, kan løsningen
reelt forbedre kunderejsen på afgørende konkurrenceparametre. Forbedringer, som kan betyde tilvalg i stedet for fravalg fra kundernes side.
Få inspiration til forbedring af jeres nuværende telefoniløsning.
På websitet finder du mere end 30 referencecases, hvor den enkelte kundes løsning er ridset op. Måske kan en eller to af historierne sætte gang i tankerne om forbedring af dit firmas løsning. Får du idéer eller har du spørgsmål, som du gerne vil drøfte, så er vi klar på 8888 7777.
Vi mener det alvorligt, når vi siger, at vi leverer ”telefoni der skaber værdi.”
Referencer
Skal vi kontakte dig om en forbedring af din telefoniløsning?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.