Skab værdi med integration af telefonien med Salesforce
Når du modtager et opkald udefra, kan du med få klik få en integration til aktivt at poppe et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra dit CRM om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.
Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad.
Lad kunderne selv vælge, hvilken kanal de foretrækker at konversere med jer gennem.
Salesforce er en kraftfuld CRM designet til at yde den bedste kundeservice. Vil du optimere kundeoplevelsen og samtidig reducere arbejdet i salg, bør du integrere virksomhedens telefoni ind i Salesforce.
Fordele ved integration af Salesforce og telefoni
Genkender kunder på tlfnr. og viser straks kundens sagsdata på skærmen
Automatisk registrering af opkald og af opkaldstid
Fuldt overblik over kunden og kundens tickets, da alle henvendelser er registrerede
Arbejder kun i CRM systemet, da opkald håndteres via pop op i systemet
Reducerer tidsspilde og fjerner unødige arbejdsrutiner
Få den fulde værdi af Salesforce med telefoni-integration
Du kan høste den fulde værdi i det daglige arbejde med Salesforce. Integrationen sikrer, at Salesforce genkender kunder, der ringer, og slår automatisk kunden op i Salesforce.
- Alle opkald bliver automatisk registreret
- Tidslængden på alle opkald registreres automatisk
- Alle kundehenvendelser på en sag er samlet i Salesforce.
Referencer
Kontakt mig om integration af telefoni ind i Salesforce
Er du interesseret, så ring til os på 8888 7777. Eller udfyld og send formularen, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.