Selfcare version 1.1.7

Læs om de seneste nyudviklede features

Pr. 15/08-2023 har Selfcare skiftet navn til myDstny

Det kan nogle gange stresse, når man skal huske at ringe til kundeservice indenfor åbningstiden omkring nogle spørgsmål til fakturaer eller dataforbrug. Eller f.eks. om ændringer af nogle mobilabonnementer.

Det er derfor, at selvbetjening generelt vokser i popularitet. Du bestemmer selv, hvornår du vil have svar på dine spørgsmål eller vil løse simplere opgaver.

Selfcare er den brugervenlige selvbetjeningsportal for administratorer hos vores virksomheder, som handler sammen med Dstny. Portalens oprindelige fokus var på vores kunder, som havde med en Connect telefoniløsning.

Selfcare fungerer desuden også ved integration med Microsoft Teams, hvilket er en stor fordel, hvis virksomheden anvender Teams med integreret telefoni.

Administratorer har typisk behov for:

  • overblik over brugere, brugernes profiler, tale- og datapakker
  • at oprette/ændre brugere og brugerprofiler
  • at logge brugere ud og ind af køer
  • at få indsigt i regninger

Selfcare har nu været i luften i ca. 11 måneder. Der bliver hele tiden bygget flere funktioner på Selfcare, så du som administrator eller bruger kan hente stadig mere viden og løse stadig flere opgaver.

Her kan du få et lille indblik i, hvad der er kommet af opdateringer til systemet siden sidst.

Mulighed for at se specifikationer på en faktura

Du har nu som kunde mulighed for at se yderligere specifikationer for en pågældende faktura ved at downloade de vedhæftede pdf-filer, som er listet i venstre side.

Udvidet forbrugsoversigt

Forbrugsoversigten viste før kun max. 3 måneder frem. Forbrugsoversigten kan nu vise forbrug op til 5 måneder + indeværende måned. Antal viste måneder ændres i dropdown menuen.

Udvidet søgekriterier og tilpassede bruger-ID’s

Før denne opdatering skulle kunden oprettes via Connect 3.0 og tilføje oplysningerne.

Ved bestilling af nye telefoni-brugere er det nu muligt at angive tilpassede bruger-ID’s samt flere søgekriterier, som gør det nemmere at søge i systemet.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at komme i gang med Selfcare, så udfyld formularen:

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.