Selvbetjeningsportalen til Connect 3.0 sikrer, at løsningen altid er skarp
Når firmaet ændrer sig, skal din telefoniløsning som regel også tilpasses, hvis virksomhedens kommunikation og samarbejde internt og eksternt skal fungere optimalt.
Selvbetjeningsportalens brugergrænseflade er let overskuelig og simpel af anvende.
Derfor kan du som administrator let og hurtigt oprette, nedlægge og ændre brugere, tilpasse f.eks. ACD ringegrupper, call flows mm.
Disse vedligeholdelses-opgaver er hurtigt løst, så du kan bruge din tid og kræfterne på dine hovedopgaver.
Nem og robust administration med godt overblik
Opret og vedligehold brugerprofiler ud fra skabeloner
Wipe smartphones centralt ved risiko for uønsket indtrængen
Skalér op og ned, når behovet er der
Support kan hjælpe dig, hvis du har en teknisk udfordring
Brugergrænsefladen for selvbetjeningsportalen
Eksempel: Skærmoplevelse ved ændring af åbne-/lukketider

Administrator-funktionalitet i Connect 3.0
Basic | Pro | Pro+ | ||
Administrator selvbetjening | ||||
Opret og justér callflow samt visuelt overblik over callflow | ||||
Statistik | ||||
Udvidet statistik | ||||
Ringegruppe statistik | ||||
Callflow builder | ||||
Call center supervisor | ||||
FAQ online hjælp |
Referencer
Kontakt mig om telefoniløsningen Connect 3.0 og selvbetjeningsportalen
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.