Selvbetjeningsportal

Tilpas callflow og brugerprofiler, når det passer dig

Selvbetjeningsportalen til Connect 3.0 sikrer, at løsningen altid er skarp

Når firmaet ændrer sig, skal din telefoniløsning som regel også tilpasses, hvis virksomhedens kommunikation og samarbejde internt og eksternt skal fungere optimalt.

Selvbetjeningsportalens brugergrænseflade er let overskuelig og simpel af anvende.

Derfor kan du som administrator let og hurtigt oprette, nedlægge og ændre brugere, tilpasse f.eks. ACD ringegrupper, call flows mm.

Disse vedligeholdelses-opgaver er hurtigt løst, så du kan bruge din tid og kræfterne på dine hovedopgaver.

Nem og robust administration med godt overblik

Opret og vedligehold brugerprofiler ud fra skabeloner

Wipe smartphones centralt ved risiko for uønsket indtrængen

Skalér op og ned, når behovet er der

Support kan hjælpe dig, hvis du har en teknisk udfordring

Brugergrænsefladen for selvbetjeningsportalen

Eksempel: Skærmoplevelse ved ændring af åbne-/lukketider

Administrator-funktionalitet i Connect 3.0

  Basic Pro Pro+
Administrator selvbetjening
Opret og justér callflow samt visuelt overblik over callflow
Statistik
Udvidet statistik
Ringegruppe statistik
Callflow builder
Call center supervisor
FAQ online hjælp

Referencer

Kontakt mig om telefoniløsningen Connect 3.0 og selvbetjeningsportalen

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.