Kontaktcenter til dine avancerede behov
Kontaktcenter leveres både som Cloud og On-premise og dækker fra det mest simple til det mest avancerede kontaktcenter, der kan leveres på markedet.
Fra simpel kø-routning til statistik kan løsningen gradvis udbygges til at blive et avanceret kontaktcenter, der understøtter Unified Communications, mobilitet, business process automation, database integration, avanceret statistik og rapportering. Dette giver adgang til en række tjenester som opkalds-routning baseret på skills, routning af e-mails, Social Media, fax, SMS og webchat-sessioner, social media integration, outbound kampagnemodul, progressive dialing mm.
Kontaktcentret kan ligeledes tilbyde en omstillingsfunktion, som giver agenten mulighed for at varetage både telefonist- og agentfunktion alt efter, hvor der er størst behov.
Med en række API’er som bl.a. Skype for Business, Teams, SAP, Salesforce, CRM, ERP, Exchange vil kontaktcenteret give mulighed for avanceret integration, der vil kunne optimere en række arbejdsprocesser og være med til at øge kundetilfredsheden.