Unified Communication/PBX

Cloudbaseret Unified Communications PBX

Cloudbaseret Unified Communications PBX

Dstny leverer markedets mest moderne Unified Communication PBX i Cloud. Servicen leveres fra 2 separate hosting centre og har fuld redundans.
PBX’en tilbyder alle gængse funktioner og retter sig mod Enterprise-segmentet. Der findes ikke nogen begrænsning i antallet af brugere.

Collaboration kan leveres på PC, tablet og smartphone og indeholder tjenester som chat, video og videokonference, opgavedeling, presence med mere. I løsningen tilbydes kontaktcenter og omstilling, der kan konfigureres til den enkelte virksomheds behov fra små inbound kontaktcentre til de største outbound kontaktcentre med tjenester som Omnichannel, social media, SMS, mail, integreret omstilling, avanceret statistik, overvågning og meget mere.

Derudover kommer en række API’er, som giver integration til bl.a. CRM, ERP, Skype for Business og Teams.

Med sin store fleksibilitet kan løsningen tilpasses alle behov fra den mindste institution til de absolut største, hvilket gør løsningen ideel til at harmonisere kommunikationstjenesterne mellem små og store institutioner inden for en kommune eller region.

On-premise

Med vores samarbejdspartner TD-K leverer i Dstny vores On-premise løsning baseret på Mitel MiVoice 400, som er en platform med op til til 1200 brugere med IP/SIP DECT og analog-telefoner. Med Unified Communications og collaboration-klient tilbydes en lang række UC-tjenester såsom chat, video, presence, videokonferencer, fildeling, og klienten kan leveres både som PC- og mobilapp.

Løsningen kan yderligere leveres med integration til en eksisterende Skype-for-Business platform og exchange for synkronisering af kontakter og status, samt med et statistikmodul, der giver detaljeret indblik i opkalds-historikken på systemet.

Med disse mange tjenester vil MiVoice 400 være en ideel løsning til små og mellemstore institutioner.

 
 
 

Referencer