Statistik

Få overblik hurtigt, og træf bedre beslutninger

Dstny Analytics

Når virksomheden har behov for indsigt i ind- og udgående opkald både for brugere, afdelinger og ACD-køer, er Enterprise Statistik en god løsning. Det er også muligt at følge status, afvikling af trafik og køer i realtid via det tilhørende dashboard. Dermed får virksomheden et fuldt statistik over, hvor effektivt virksomheden håndterer kunderne.

Du designer selv overblikket, så firmaets ledere bliver i stand til at analysere trafikmønstre med fokus, der er relevant for jer.

Automatiske rapporter

Opret din drømmerapport som så automatisk sendes derhen hvor du ønsker den

KPI’er

Spor vigtige Key Performance Indicators over tid for at kunne træffe datadrevne beslutninger

Historik

Sammen med tjenester, der viser tal i realtid, supplerer rapporter med historie

Datavisualiseringer

DESIGNET TIL AT LEVERE INTERESSANTE ANALYSER

Avancerede rapporter i Dstny Analytics platformen har en række visualiseringer, og er designet til at give interessante analyser og tilføje yderligere indsigt i dataene i jeres rapporter.

Dashboard

FLEKSIBEL KOMMUNIKATIONSDATA

Dstny Dashboard præsenterer en oversigt over udvalgte statistikker fra mange forskellige datakilder i en enkelt visning. Hold styr på dine data og gør dem tilgængelige for hele teamet.

Realtid

Alle tal vises i realtid

Indgående opkald

Se også statistik over indgående opkald

Brugervenligt

Pakket med kraftfulde funktionaliteter

Dstny Analytics-platformen indsamler data fra flere kommunikationsløsninger og præsenterer dem i ét enkelt og samlet brugergrænseflade. Ved at levere omfattende rapporter udledt af dataene er vores slutkunder i stand til at træffe vigtige beslutninger.

Kontakt mig

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.