Statistik
Få overblik hurtigt, og træf bedre beslutninger

Dstny Analytics
Når virksomheden har behov for indsigt i ind- og udgående opkald både for brugere, afdelinger og ACD-køer, er Enterprise Statistik en god løsning. Det er også muligt at følge status, afvikling af trafik og køer i realtid via det tilhørende dashboard. Dermed får virksomheden et fuldt statistik over, hvor effektivt virksomheden håndterer kunderne.
Du designer selv overblikket, så firmaets ledere bliver i stand til at analysere trafikmønstre med fokus, der er relevant for jer.
Automatiske rapporter
Opret din drømmerapport som så automatisk sendes derhen hvor du ønsker den
KPI’er
Spor vigtige Key Performance Indicators over tid for at kunne træffe datadrevne beslutninger
Historik
Sammen med tjenester, der viser tal i realtid, supplerer rapporter med historie
Datavisualiseringer
DESIGNET TIL AT LEVERE INTERESSANTE ANALYSER
Avancerede rapporter i Dstny Analytics platformen har en række visualiseringer, og er designet til at give interessante analyser og tilføje yderligere indsigt i dataene i jeres rapporter.


Dashboard
FLEKSIBEL KOMMUNIKATIONSDATA
Dstny Dashboard præsenterer en oversigt over udvalgte statistikker fra mange forskellige datakilder i en enkelt visning. Hold styr på dine data og gør dem tilgængelige for hele teamet.
Realtid
Alle tal vises i realtid
Indgående opkald
Se også statistik over indgående opkald
Brugervenligt
Pakket med kraftfulde funktionaliteter
Dstny Analytics-platformen indsamler data fra flere kommunikationsløsninger og præsenterer dem i ét enkelt og samlet brugergrænseflade. Ved at levere omfattende rapporter udledt af dataene er vores slutkunder i stand til at træffe vigtige beslutninger.

Kontakt mig
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.